فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته سیزدهم لیگ برتر/ پرسپولیس مقابل سپاهان متوقف شد.

  

فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان متوقف شد.

 

پرسپولیس 0 - سپاهان 0 

 

ورزشگاه : ازادی تماشاگر : 5000 نفر
 داور :علیرضا فغانی 

 اخطار:محسن بنگر (22 ) امید ابراهیمی (64 ) غلامرضا رضایی (44)مازیار زارع (65 )هادی نوروزی (77 )
 اخراج :هادی نوروزی (77 )  

 


پرسپولیس :علیرضا حقیقی –مامادو تال – غلامرضا رضایی (سامان اقا زمانی 72 )– مازیار زارع – محمد نوری – علی کریمی – علیرضا محمد – مجتبی شیری – هادی نوروزی – علیرضا نور محمدی – جواد کاظمیان (مهرداد اولادی 60 )
 سرمربی : حمید استیلی  

 
سپاهان : رحمان احمدی –محسن بنگر –سید جلال حسینی –سید مهدی سید صالحی (محرم نوید کیا 75 )–امید ابراهیمی – فابیو جان واریو(یانوش 86 ) – حسن اشجاری (مهدی کریمیان 57 )– هاشم بیگ زاده – احمد جمشیدیان – عمادمحمد رضا – حسن جعفری  

سرمربی : زلاتکو کرانچار  

 
شرح بازی : نیمه اول : اخرین مصاف هفته 13 لیگ برتر در شرایطی میان دو تیم صاحب نام و پرطرفدار فوتبال ایران (پرسپولیس – سپاهان ) انجام گرفت ، که دو تیم در استادیوم بزرگ ازادی خیلی غریبانه و به دور از هیجانات تماشاگران به مصاف هم رفتند .
بهر حال نتایج نه چندان خوب دو تیم و حواشی پر زرق وبرق دار قرمز پوشان را می توان عدم استقبال تماشاگران از این دیدار قلمداد کرد . بعد از این مقدمه ، حمید استیلی به هر ترتیب ممکن و با تلاش مضاعف کادرفنی ،جادوگر معروف (علی کریمی ) و بازیکنان ملی پوش را برای این کارزار حساس اماده ومهیا کرد. قرمزپوشان که قهرمان جام ولایت شده بودند ، با روحیه مضاعف و بهتر نسبت به قبل نبض بازی را به دست گرفتند و بهترین موقعیت گلزنی خود را توسط جواد کاظمیان به تیر دروازه زدند .
 در آن سو زلاتکو کرانچار سرمربی جدید سپاهان بعد از 25 ماه دوری از فوتبال ایران در حالی رو دروی تیم سابق خود قرارگرفت ، که دستورات حملات سپاهان را از جناح چپ جایی که اشجاری وبیک زاده روانتر حرکت می کردند صادر کرد . بهر حال طلایی پوشان در نیمه اول فقط با شوتزنی فابیو جان واریو کار خاص دیگری را روی دروازه حقیقی انجام ندادند و دو تیم با تقسیم امتیازات بدون ردو بدل شدن گل در یک بازی پایاپای به رختکن رفتند .
 نیمه دوم سپاهانی ها با انالیزی که کرانچار سرمربی کروات تبارشان در وقت استراحت برای انان انجام داده بود در ابتدای نیمه دوم نبض بازی را بدست گرفتند وخود را از فشار قرمز پوشان راحت کردند . سرمربی سپاهان با خارج کردن اشجاری و سید مهدی سید صالحی قصد داشت تا با به بازی گرفتن دو هافبک سر حال خود یعنی مهدی کریمیان و محرم نوید کیا ضمن گرفتن نبض خط میانی مسابقه بتوانند عماد رضا را صاحب گل و موقعیت کنند .که توفیق چندانی از این ترفند عایدشان نشد .
پرسپولیسی ها نیز با بضاعت موجودشان در جایی که می بایستی بخاطر فرار از بحران و کسب سه امتیاز حیاتی به بازی سرعت می دادند ، لیکن با این مهم بیگانه بودند ، تا جایی که هادی نوروزی در یک حرکت اماتور گونه بخاطر اعتراض به امر قضاوت صاحب کارت زرد دوم خود شد وزمین بازی را ترک کرد ، تا حمید استیلی نتواند با حواشی اماتور گونه شاگردانش برتری پیدا کند ، و دربی حساس و سنتی پرسپولیس ، سپاهان در یک روز سرد پاییزی بدون هیچگونه هیجانی غریبانه به اتمام برسد . 

 
 دقایق حساس :
(11 ) هادی نوروزی وقتی از سمت راست گریخت ، پاس رو به بیرون خود را به کاظمیان سپرد که وی انرا به تیر عمودی دروازه زد .
 (15 ) فرار تند وتیز بیگ زاده ، فابیو جان واریو را صاحب موقعیتی ایده ال کرد که شوت فابیو را حقیقی در حالت درازکش به اغوش گرفت .
 (53 ) علی کریمی در کنج شش قدم سپاهان صاحب توپ شد که انرا به تور بغل دروازه چسباند و دودستی سرش را گرفت .
 (62 ) ارسال علی کریمی از سمت راست و شوت فنی غلامرضا رضایی با دفع دروازه بان سپاهان به کرنر رفت .
(69 ) عماد محمد رضا وقتی شوتش را روانه دروازه پرسپولیس کرد حقیقی انرا با مشت دفع کرد .
(71 )ارسال حسن جعفری و ضربه سر سید صالحی با کف دست حقیقی به کرنر رفت .
(1+90 )شوت مهدی کریمیان از فاصله 20 متری به تیر دروازه برخورد کرد .  

 
اتفاق ویژه:هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شعار علیه داور بازی سرخ پوشان تهرانی و سپاهان اصفهان، به قضاوت فغانی اعتراض کرده و خواستار جدایی 'حمید استیلی' از این تیم شدند. 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد