فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ویسی : باید استقلال را می بردیم

  

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد، تیمش در مصاف با استقلال استحقاق بیش از یک امتیاز را داشته است.

 

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی یک بریک تیمش مقابل استقلال با بیان این مطلب افزود: هیچکدام از دو تیم استقلال و صبای قم از نتیجه تساوی راضی نیستند. هر دو تیم بازی زیبا و سراسر تهاجمی را ارائه دادند و اعتقاد دارم حق ما در این دیدار مساوی نبود.

وی در ادامه افزود: ما 20 دقیقه 10 نفره بازی کردیم اما در همین 20 دقیقه حملات زیادی روی دروازه استقلال داشتیم و می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص اخراج بازیکن این تیم در جریان نیمه دوم دیدار مقابل استقلال گفت: این تصمیم داور بود و ما به آن احترام می گذاریم. ما پس از اخراج میلاد نوری، پژمان شاهپری را به زمین آوردیم و به او گفتیم اگر جنگنده و دونده بازی کند، می تواند دو یار حریف را به خود مشغول کرده و تقریبا حالت دو تیم به 10 نفره تبدیل شود. 

وی در خصوص اعتراض‌های مکررش در کنار زمین و درگیری لفظی‌اش با پرویز مظلومی گفت: برای آن قضیه متاسفم و صادقانه می گویم یک لحظه خون به مغزم نرسید و کنترل خود را از دست دادم اما در پایان دیدار از آقای مظلومی عذرخواهی کردم و مطمئن باشید دیگر چنین مسئله‌ای پیش نخواهد آمد. 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم حضور رحمتی در درون دروازه استقلال را یک موهبت بزرگ برای این تیم دانست و افزود: رحمتی بسیار ایده‌آل بازی کرد و توانست چند موقعیت مسلم گل را از ما بگیرد. حضور وی در این بازی نعمت بسیار بزرگ برای استقلال بود.

ویسی در پایان و در خصوص اینکه آیا تیم ملی کشورمان می تواند به جام جهانی سقوط کند، گفت: تیم ملی تیم بزرگی است و باید با تیم‌های بزرگ بازی کند. قطعا عیار این تیم در مقابل تیم‌های بزرگ سنجیده خواهد شد. ملی پوشان ما بازیکنان باتجربه‌ای هستند و اعتقاد دارم که این تیم می تواند مستقیم به جام جهانی صعود کند.

سیزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های صبای قم و استقلال تهران پیگیری شد تا تغییری در رده بندی تیم‌ها در صدر جدول رده بندی این رقابت‌ها به وجود نیاید.

 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد