فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاسه صبر استیلی سرریز شد: این چه هواداری است، این چه فرهنگی است؟

 

فوتبال روز:حمید استیلی در پایان بازی پرسپولیس ـ سپاهان در مصاحبه تلویزیونی نهایتا خجالت را کنار گذاشت و با جملاتی تند علیه هواداران پرسپولیس از آنها به شدت انتقاد کرد.

 

  

 این عصبانی‌ترین حمید استیلی این فصل بود، مربی‌ای که امروز تعارف را کنار گذاشت و به تندی از هواداران تیم قرمزپوش تهرانی انتقاد کرد.
 او به طور غیررسمی پرسپولیسی‌ها را عجیب‌ترین هواداران دنیا نامید و گفت: تماشاگران امسال پرسپولیس در تمام دنیا بی‌نظیر هستند و مثل آنها در هیچ جای دنیا وجود ندارد چون آنها از ابتدای فصل علیه تیمشان بوده‌اند.   

 

حمید استیلی در ادامه با انتقاد از هواداران پرسپولیس گفت: ما امروز با سپاهان بازی داشتیم و آن‌ها تیم کمی نیستند. البته هواداران سپاهان از اینکه یک امتیاز از ما گرفته بودند خیلی خوشحال بودند اما هواداران ما به جای اینکه از تیم خودشان حمایت کنند ما را تحت فشار قرار می‌دهند. واقعا نمی‌دانم چرا این کارها انجام می‌شود. البته همه شعارها از پشت نیمکت خودمان آغاز شد. من واقعا نمی‌فهمم، همه باید احترام بگذارند، بازیکنان من در رختکن بسیار ناراحتند و می‌گویند که لیدرها کار ما را سخت کرده‌اند. متاسفانه هواداران سپاهان از اصفهان به اینجا آمده‌اند و دارند به ما فحش می‌دهند. پس فرهنگ‌سازی کجای فوتبال است؟

 

 استیلی سپس درباره ادامه کارش با پرسپولیس گفت:‌«  این شرایط از ابتدای لیگ برای من به وجود آمد و حتی من دو بار با رویانیان صحبت کردم که از پرسپولیس بروم اما باشگاه باید درباره من تصمیم‌گیری کند. من در طول مدتی که در پرسپولیس هستم به هیچ کس بی‌احترامی نکردم، نه به هوادار، نه به لیدر و نه به خبرنگاران اما می‌خواهم بپرسم چرا کاری می‌کنید که یک بچه 15 ساله هم هرچه دلش می‌خواهد به حمید استیلی بگوید؟.»

خبرنگاری از استیلی پرسید امروز پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت اما نتوانستید آن‌ها را به گل تبدیل کنید که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: من دیگر باید چه کار کنم؟ وظیفه من تمرین دادن است. استیلی که نمی‌تواند داخل زمین برود. البته بازیکنان هم تلاش خودشان را می‌کنند اما وقتی شرایط کاملا علیه شما باشد، کار برایتان خیلی سخت می‌شود. دیگر وضعیت طوری شده که همه به من بد و بیراه می‌گویند و حتی یک هوادار 15 ساله هم به استیلی فحش می‌دهد و احترامی نگه نمی‌دارد. در بازی مس رفسنجان که ما توانستیم در دقیقه 117 گل بزنیم با وجود اینکه هواداران کمی ما را تشویق می‌کردند، اما آن‌ها تا پایان ما را حمایت کردند و مثل امروز نبود که ما را تحت فشار بگذارند. ما هواداری می‌خواهیم که تا لحظه آخر از ما حمایت کند. متاسفانه تنها عده‌ای هستند که این کارها را انجام می‌دهند و حتی ما به باشگاه‌ گفته بودیم که در سکوها دوربین بگذارد تا بفهمد که این شعارها از کجا شروع می‌شود. 

 

حمید استیلی در کنفرانس مطبوعاتی همچنین برای اولین‌بار درباره لیدرهای باشگاه صحبت کرد و گفت:« من اصلا با لیدرها هیچ رابطه‌ای ندارم. این وظیفه باشگاه است که با آن‌ها کنار بیاید. البته یک عده از لیدرها واقعا خوب هستند اما بازیکنان من می‌گویند که این لیدرها جو ورزشگاه را خراب می‌کنند. قبلا در ورزشگاه‌ها فردی به اسم "ممد بوقی" بود که همه به او اعتماد داشتند اما متاسفانه حالا بعضی لیدرها فقط دوست دارند که بازیکن مورد علاقه‌شان در زمین حضور داشته باشد. مردم که نمی‌دانند غلامرضا رضایی یا جواد کاظمیان از اردوی تیم ملی برگشته است و به خاطر همین است که من آن‌ها را تعویض می‌کنم. آن‌ها در شرایطی که 4 و نیم ساعت با ما اختلاف ساعت داشتند از اندونزی برگشتند و طبیعی است که خسته باشنداستیلی همچنین به هواداران تیم وعده داد پرسپولیس در نیم فصل 5بازیکن جدید خواهد گرفت و تیم خود را تقویت خواهد کرد. او گفت:«‌هواداران باید فرصت بیشتری به کادرفنی بدهند.» 

 


 سرمربی پرسپولیس از تیم داوری هم انتقاد کرد و گفت:« فغانی با نشان دادن کارت‌های متوالی تیم ما را با مشکل مواجه کرده است. حالا ما چند بازیکن خود را برای بازی بعد در اختیار نداریم. همچنین اخراج هادی نوروزی باعث شد تمام برنامه‌های من به هم بریزد.» 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد