فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عقیلی:اول باید تکلیف خالکوبی دژاگه مشخص شود

فوتبال روز:هادی عقیلی مدافع میانی تیم ملی ایران و باشگاه العربی قطر،در بین 6 بازیکن برتر سال آسیا قرار گرفته و این شانس را دارد که روز چهارشنبه به عنوان بهترین فوتبالیست سال آسیا انتخاب شود.


عقیلی از ایران،کیسوکه هوندا و شینجی کاگاوا از ژاپن،کو جا چئول و یوم کی هون از کره جنوبی و سرور جباروف از ازبکستان در فهرست نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته اند و روز چهارشنبه همه چیز مشخص خواهد شد.هادی که چند سالی است در سطح اول فوتبال ایران بازی می کند در مصاحبه با قانون تاکید می کند که می تواند به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شود.او قرار است فردا راهی مالزی شود تا در مراسم انتخاب بهترین ها حضور داشته باشد.


عقیلی در مورد حضورش در جمع 6 بازیکن برتر آسیا می گوید:« خوشحالم که دوباره انتخاب شدم ولی امیدوارم این‌بار بهترین بازیکن آسیا شوم.من دو سال پیش هم کاندید بودم ولی در نهایت به عنوان دومین بازیکن برتر انتخاب شدم.در این یک سال اما شرایط بسیار خوبی داشتم و در بازی های ملی و باشگاهی درخشیدم.در ضمن در حال حاضر هم در لیگ قطر بازی می کنم و سرمربی این تیم هم از عملکردم راضی است.»



 در سال های گذشته معمولا بازیکنانی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شدند که در پست هافبک یا مهاجم بازی می کردند.عقیلی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنی به خاطر پست بازی ات شانس کمی داشته باشی تاکید می کند:«به هر حال بازی مدافعان نسبت به هافبک‌ها و مهاجمان کمتر به چشم می‌آید ولی سال گذشته مدافع تیم ملی استرالیا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.من ناامید نیستم و امیدوارم در نهایت به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شوم.»



 از عقیلی در مورد اینکه آیا اخبار رسانه های ایران را در مورد خودش دنبال می کند سوال می کنیم که او در جواب می گوید:«زیاد در جریان نیستم ولی تا آنجا که امکان داشته باشد اخبار را پیگیری می کنم.البته رسانه های ایران فقط در این مورد اطلاع رسانی کردند و خبر خاص دیگری نبود.البته من انتظار حمایت یا چیز دیگری را ندارم ولی معمولا در فوتبال ایران بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند در چشم هستند. شاید برای خیلی ها مهم نباشد که من جزو بهترین فوتبالیست های آسیا هستم.»



عقیلی از نظر کاربران سایت رسمی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده که خودش در این مورد می گوید:«من دو سال پیش هم از نظر کاربران AFC به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم که خیلی ها به جز ایرانی ها به من رای دادند ولی رای کاربران این سایت تاثیری در اول شدن من ندارد و تصمیم نهایی را کمیته فنی AFC می گیرد.با این حال باید از آنهایی که به من لطف داشتند و رای دادند تشکر کنم.»



 از عقیلی در مورد شرایط تیم ملی سوال می کنیم که او می گوید:« خدا را شکر که صعود کردیم ولی در مرحله بعد کار بسیار سختی در پیش داریم. در آن مرحله باید بدانیم که راحت امتیاز از دست دادن شاید برایمان گران تمام شود.من ترجیح می دهم که با ژاپن همگروه نشویم چون آنها تیم پرقدرتی هستند در ضمن در این سال ها وقتی با کره جنوبی بازی کردیم مشکل خاصی نداشتیم.البته اگر با هر تیم همگروه شدیم فقط باید برای صعود به جام جهانی بجنگیم.»



 مدتی است که بحث حضور بازیکنان ایرانی الاصل(دو رگه) در تیم ملی مطرح شده است.از عقیلی در این مورد سوال می کنیم که او در جواب می گوید:«من فقط اشکان دژاگه را می شناسم که در بوندس لیگا بازی می کند و فوتبالیست بسیار خوبی است ولی بدون تعارف باید یک موضوعی را بگویم.دژآگه فوتبالیستی است که روی بدنش خالکوبی دارد وابتدا باید تکلیف خالکوبی او مشخص شود.در فوتبال ایران چیزی به نام منشور اخلاقی وجود دارد و باید دید آیا دژاگه با این شرایطی که دارد می تواند به تیم ملی بیاید.در ضمن در این سال ها شاهد بودیم که مسئولان منشور اخلاقی با این مسائل برخورد کرده اند.»







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد