فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطر چهارمین سهمیه آسیایی رادریافت کرد/از ازبکستان هم عقب افتادیم

 

فوتبال روز:شرایط نابسامان ورزشگاه‌های ایران باعث کاهش امتیاز باشگاه‌های ایرانی در جدول بازرسان فوتبال آسیا شده و ایران در خطر کاهش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

 

 در شرایطی که مسئولان ایرانی همواره با فاکتور تماشاچی و جمعیت ضعف‌های ساختاری فوتبال ایران را پوشش داده‌اند، این‌بار بازرسان ای اف سی با لحاظ کردن همه کمبودها امتیاز مناسبی را برای فوتبال ایران در نظر نگرفتند.
 این امتیاز بنا به گزارش سایت گل 576.5امتیاز است که به مراتب پایین‌تر از امتیازی است که سال گذشته از سوی ناظرین ای اف سی دریافت کرده بودیم.
 دو کشور ازبکستان و قطر در رده‌بندی جدید ناظران ای اف سی رتبه بهتری دارند و به احتمال زیاد قطر حالا که قهرمانی آسیای را هم به کارنامه خود اضافه کرده است در اجلاس این هفته آسیا چهارمین سهمیه را دریافت خواهد کرد که این مسأله به خودی خود علیه ایران خواهد بود.  

 

مسئولان سازمان لیگ و علی کفاشیان تلاش خواهند کرد تا با رأیزنی و لاوی اجازه کاهش سهمیه فوتبال ایران را ندهند. همانطور که عزیزالله محمدی گفته است این‌بار به احتمال زیاد یک سهمیه از ایران برای حضور لیگ قهرمانان آسیا کم خواهد شد. 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد