فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن،اینتر،منچستر و بنفیکا در جست‌و جوی صعود

 

فوتبال روز: تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، اینترمیلان، منچستریونایتد، بنفیکا و آژاکس آمستردام در جست‌وجوی قطعی کردن صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا هستند.


از فرداشب (سه‌شنبه) دور دوم مرحله برگشت دیدارهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار از گروه یک تا چهار آغاز خواهد شد. در شرایطی که از قبل صعود رئال ‌مادرید محرز شده، در این میان مدعیان صعود برای تصاحب 7 سمهیه باقی مانده در شب اول دور پنجم خواهند جنگید.
 
در گروه اول بایرن مونیخ آلمان با 10 امتیاز صدرنشین است، ژرمن‌ها خواهان دریافت مجوز لازم برای رفتن به دور بعدی هستند. آن‌ها که شنبه شب گذشته در بوندس لیگا و در خانه یک بر صفر مغلوب بورسیادورتموند، قهرمان فصل قبل لیگ آلمان شدند، در ورزشگاه آلیانس آره نا به استقبال از ویارئال، تیم اسپانیایی بدون امتیاز گروه اول خواهند رفت.
 
در صورتی که مردان هاینکس سه امتیاز این بازی را کسب کنند، به عنوان تیم اول گروه و در فاصله یک هفته تا خاتمه این مسابقات، خیال خود را برای صعود راحت خواهند کرد.
 
اما دوئل حساس این گروه در شهر ناپل میان ناپولی ایتالیایی و منچسترسیتی انگلیس برگزار خواهد شد.
مصافی که در بازی رفت تساوی یک بر یک را به خود دید. اما اکنون هریک از دو تیم با تمام توان به میدان می‌روند تا بخت صعود به عنوان سهمیه دوم گروه را بیابند.
منچسترسیتی و ناپولی به ترتیب با 7 و 5 امتیاز در رده دوم و سوم جدول گروه جای دارند.

*جدول گروه یک:
1-بایرن مونیخ 10 امتیاز
2-منچسترسیتی 7 امتیاز
3-ناپولی 5 امتیاز
4- ویارئال بدون امتیاز
 
در گروه 2، با توجه به صدرنشینی اینترمیلان ایتالیا با 9 امتیاز، به نظر می‌رسد آبی و مشکی پوشان از وضعیت بهتری نسبت به زسکا روسیه و ترابوزان برای صعود برخوردار هستند.
 
این تیم در ترکیه به مصاف ترابوزان خواهد رفت تا با کسب امتیازات کامل بازی صعود خود را قطعی کند.
البته اینتری ها یک هدف دیگر از کسب پیروزی نیز دارند و آن انتقام باخت یک بر صفر بازی رفت نیز است.
از همین گروه زسکا در سرمای کشنده مسکو میزبان لیل است.
 
در گروه 2 پس از اینتری‌ها، زسکا و ترابوزان که هریک 5 امتیاز دارند و در رده های دوم و سوم هستند، از بیشترین شانس صعود برخوردارند.
 
*جدول گروه 2:
1-اینترمیلان 9 امتیاز
2-زسکا مسکو 5 امتیاز
3-ترابوزان ترکیه 5 امتیاز
4-لیل فرانسه 2 امتیاز
 
در گروه 3 منچستریونایتد و بنفیکا رقابت تنگاتنگی برای کسب سهمیه صعود دارند. این دو تیم که هر یک صاحب  8 امتیاز هستند، اکنون در رده‌های اول و دوم جدول حاضرند. به همین خاطر مصاف فرداشب این دو تیم مقابل هم در ورزشگاه اولدترافورد به ابهامات موجود درباره قضیه صعود پاسخ خواهد گفت.
 
در بازی رفت این دو رقیب جدی به تساوی یک بر یک رسیدند. اما با توجه به قدرت هریک، مشخص نیست شانس کسب نتیجه کدامیک برای بازی فردا شب بیشتر خواهد بود.
 
از این گروه بازل سوئیس که با قرار گرفتن در رده سوم نیم نگاهی به صعود دارد، میهمان اوتلول گالاتی رومانی است. در بازی رفت سوئیسی‌ها موفق شدند 2 بر یک به پیروزی برسند.
 
*جدول گروه 3:
منچستریونایتد 8 امتیاز
2- بنفیکا 8 امتیاز
3- بازل 5 امتیاز
4- اتلول گالاتی بدون امتیاز
 
در گروه 4 ، رئال مادرید پرستاره خیال خود را برای صعود با کسب 12 امتیاز راحت کرده است. این تیم یک بازی قبل جواز صعود با 12 امتیاز را گرفت. با این حال خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم در پی رقابت با حریفان نیز است.
 
رئالی‌ها برای این منظور در سانتیاگو برنابئو میزبان دیناموزاگرب خواهند شد. در بازی رفت سفید پوشان موفق به کسب برد یک بر صفر شدند.
 
از این گروه یک دیدار هیجان انگیز در شهر لیون و ورزشگاه ژرلان انجام خواهد شد. زیرا المپیک لیون برابر آژاکس هلند صف آرایی می‌کند تا پس از تساوی بدون گل بازی رفت به حریف مجالی نداده و شانس صعود از گروه را تحقق ببخشد.
 
*جدول گروه 4:
1- رئال مادرید 12 امتیاز( صعود کرده است)
2-آژاکس آمستردام 7 امتیاز
3-المپیک لیون 4 امتیاز

4-دیناموزاگرب بدون امتیاز







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد