فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

در دیدار خیریه 22 آذر؛ کیا و یارانش مقابل تیم زیدان و رونالدو

http://s2.picofile.com/file/7183622147/madavikia01.jpg

فوتبال روز: تیم فوتبال هامبورگ روز 22 آذرماه سال جاری در یک دیدار خیریه به مصاف تیم یاران رونالدو و زیدان می رود.


این بازی که قرار است در استادیوم اختصاصی هامبورگ برگزار شود، دیداری از سری بازی های خیریه فوتبال علیه فقر است که زین الدین زیدان و رونالدو به عنوان سفیران برنامه توسعه سازمان ملل آن را برگزار می کنند.


بر اساس اعلام سایت باشگاه هامبورگ در تیم رونالدو و زدیادان علاوه بر این دو ستاره سابق فوتبال دنیا، بازیکنانی نظیر لوئیس فیگو، پاول ندود،گئورگی هاجی، گئورگی پوپسکیو،فرناندو هیرو،سامی الجابر،استیو مک مانامان، رباح الماجر،دیدا، پائولتا، فرناندو کوتو، کلود ماکلله،روبرت پیرس، لوکاس رادبه و سرجینهو حضور خواهند داشت. سایت هامبورگ اسامی بازیکنان این تیم را برای این بازی خیریه اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد ترکیبی از بازیکنان جدید و قدیم هامبورگ در این بازی به میدان خواهند رفت. پیر لوئیجی کولینا داور سرشناس ایتالیایی نیز این بازی خیریه را سوت می زند.


 مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق هامبورگ نیز دعوتنامه حضور در این بازی را از سوی باشگاه سابقش دریافت کرده است  و باید دید آیا برنامه مسابقات لیگ برتر اجازه می دهد که کیا بار دیگر مقابل هواداران هامبورگ به میدان برود یا خیر.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد