فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گاف دبستانی کمیته داوران : به جای داور بازنشسته رفیعی را معرفی کردند

http://s1.picofile.com/file/4985239408/%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C.jpg

فوتبال روز:مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان برای معرفی سهمیه ایران جهت حضور در کلاس تربیت مدرس بدنسازی داوران مرتکب اشتباهی شدند که باعث شد فرصت حضور در این دوره از پیشکسوتان داوری ایران گرفته شود.


 کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواسته بود که یک داور واجد الشرایط را جهت حضور در دوره تربیت مدرس بدنسازی داوران به این کنفدراسیون معرفی کند.

 براساس قانون کمیته داوران می بایست یکی از داوران بازنشسته بین المللی را که از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی شرایط مناسبی داشت را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می کرد که این کمیته در یک اقدام عجیب محمود رفیعی را که در حال حاضر یک داور فعال در فوتبال ایران است را برای شرکت در دوره یاد شده به کنفدراسیون معرفی کرد.


در شرایطی که این انتخاب کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان اعتراض برخی داوران بازنشسته را به دنبال داشت، کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رفیعی در دوره تربیت مدرس بدنسازی داوران مخالفت کرد.

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به این دلیل که رفیعی یک داور فعال در فوتبال ایران بوده و در حال حاضر قضاوت می کند، با حضور این داور 44 ساله در دوره فوق مخالفت کرده است. با توجه به اینکه دوره تربیت مدرس بدنسازی داوران در حال حاضر در مالزی آغاز شده است به دلیل اشتباه کمیته داوران سهمیه ایران برای حضور در این دوره از بین رفت.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد