فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جزئیات بگومگوی استیلی - معمارزاده:آقا کریم، علی آقا با اجازه شما

 

فوتبال روز:شاید می‌شد پیش‌بینی کرد که با ادامه نیمکت‌نشینی دروازه‌بانی در حد و اندازه‌های میثاق معمارزاده – آن هم در شرایطی که او دو سال پیش علیرضا حقیقی را زیر سایه خود می‌دید  بالاخره حاشیه‌هایی به وجود بیاید.

 

هر چند استارت این حاشیه‌ها ابتدا با اعتراض علنی حقیقی به جذب میثاق در تمرین‌های پیش فصل زده شد اما داستان تعیین دروازه‌بان شماره یک، تقسیم شماره پیراهن‌ها و نوع بازی دادن به گلرهای تیم به این حاشیه‌ها دامن زد تا جایی که میثاق اعتراض به نیمکت‌نشینی را بعد از بازی با سپاهان علنی کرد و در راهروهای رختکن ورزشگاه آزادی مقابل دوربین خبرساز صراحتا گفت: «اگر این آقایان باشند من در پرسپولیس نمی‌مانم.»  

 

***
حول و حوش دقیقه 80 بازی با سپاهان نیز اتفاق ویژه‌ای رخ داد تا به تیره‌تر شدن روابط استیلی و میثاق کمک کند. میثاق هر وقت بداند در ترکیب اصلی نیست در زمان گرم کردن تیم از رختکن بیرون نمی‌آید و حقیقی با مربی گلرها تمرین می‌کند اما وقتی حقیقی مصدوم شد، میثاق با اکراه دستور گرم کردن که از سوی استیلی صادر شده بود را پذیرفت و در واقع آنقدر با زیپ کاپشن خود مشغول شد تا مداوای حقیقی تمام شود و به بازی برگردد. میثاق که گویی نمی‌خواست به هیچ وجه در آن دقایق جای حقیقی را بگیرد و به نوعی فکر می‌کرد با این اتفاق سبک می‌شود به صورت غیرمستقیم از دستور استیلی تمرد کرد تا در تمرین دیروز این بهانه، اختلاف وی با سرمربی را علنی کند و منجر به اخراج موقتش شود.
***
دیروز بعد از جلسه رویانیان با اعضای تیم در محل تمرین پرسپولیس و قبل از شروع تمرین در حالی که کلیه بازیکنان، کادر فنی و حتی کریم باقری در محل حضور داشتند استیلی خطاب به میثاق گفت: «شما تمرین نکن، در اختیار باشگاه هستی» و معمارزاده با همان پوزخندهای همیشگی گفت: «اگر شما باشی، اصلا من نمی‌مانم!» به یکباره انگار که داغ دل میثاق تازه شده باشد رو به استیلی گفت: «آدم باید حق را ناحق نکند و شرافت داشته باشد. من نه به کسی پیغام می‌دهم و نه با کسی بسته‌ام، متاسفم برای شما بعد از آن داستان‌هایی که درباره شماره پیراهن و... درست کردید این کارها را می‌کنید. این بازیکنان همه رفقای من هستند اما جلوی همین‌ها می‌گویم نمی‌توانم با شما کار کنم. شما کجای دنیا دیده‌اید که کل تیم یک طرف کار کند و یک دروازه‌بان طرف دیگر...»  

میثاق همینطور حرف می‌زد و گفت: «من با کشاله پاره برای شما بازی کردم، این جوابش بود؟ اینطوری از من تشکر کردید؟ یک مقدار معرفت داشته باشید.»
استیلی گفت: «ما تشکر کردیم اما اینها که بازی کردند نفرات ملی‌اند» با این حرف میثاق عصبانی‌تر شد و گفت: «مگر ما ملی ندیده‌ایم؟» و بعد در حالی که همه محو تماشای این جر و بحث بودند با گفتن اینکه «آقا کریم، علی آقا (کریمی) با اجازه شما» از سالن رفت و به حالت قهر محل تمرین را ترک کرد.
***
ظاهرا رویانیان که از موضوع مطلع شده به معمارزاده گفته در اسرع وقت با او تماس می‌گیرد تا درباره اتفاقاتی که افتاده با او جلسه بگذارد و تصمیم‌گیری کند اما اتفاقی که فعلا افتاده منجر به اخراج موقت میثاق شده و شماره 22 فعلا در بازی با سایپا روی نیمکت تیمش هم جایی نخواهد داشت.
 
 
 منبع:سایت گل
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد