فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیشنهاد یک میلیون پوندی پرسپولیس به اریکسون


فوتبال روز:
یک روزنامه چاپ انگلیس از پیشنهاد یک میلیون پوندی پرسپولیس به اسوون گوران اریکسون خبر داد.



به نقل از سان، اسوون گوران اریکسون در گذشته سرمربی تیم انگلیس بود و اکنون پس از هدایت لسترسیتی، با پیشنهادی بزرگ از ایران مواجه شده است.

این  مربی سوئدی ۶۳ ساله که هم اکنون در لستر اقامت دارد تاکنون تیم‌های باشگاهی و ملی زیادی را هدایت کرده و با مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به مذاکره پرداخته، مذاکره‌ای که در صورت کسب توافق رقمی بالغ بر یک میلیون پوند (بیش از 2 میلیارد تومان) را برایش در بر خواهد داشت.
 
منابع خبری اعلام کرده‌اند اریکسون به دبی سفر کرده و در‌‌‌ آنجا با محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس ملاقات کرده است. رویانیان گفته است: درجست‌وجوی یک مربی بزرگ هستیم و ‌مذاکراتی با اریکسون انجام داده‌ایم.

سان در ادامه این گزارش نوشته است: اریکسون که همیشه زندگی مجللی داشته، در صورت پذیرش کار در ایران از شرایط زندگی سخت‌تری برخوردار خواهد شد.

مطابق این گزارش اریکسون در 5 سالی که هدایت تیم ملی انگلیس را در اختیار داشت،‌ از حقوق ۵ میلیون پوند در سال برخوردار بوده است. او تاکنون در شش کشور فعالیت کرده که شامل دو تیم باشگاهی اسکاندیناوی، بنفیکای پرتغال، رم، فیورنتینا،‌ لاتزیو و سمپدرویا ایتالیا بوده اما در منچسترسیتی و ناتس‌کانتی ناکام بوده و ماه گذشته از مربیگری لستر‌سیتی اخراج شده است.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد