فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته چهاردهم لیگ برتر/ بالاخره استیلی برد٬تساوی ذوب آهن و داماش

   

فوتبال روز:در آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس سایپا را شکست داد تا حمید استیلی فعلا نفس بکشد و دیدار تیمهای داماش با ذوب آهن به تساوی انجامید.

 

پرسپولیس 1- سایپا صفر 

 

گل :مازیار زارع در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی

داور: محسن قهرمانی

اخطار: علیرضا لطیفی از سایپا و علیرضا محمد از پرسپولیس

 پرسپولیس:علیرضا حقیقی، ممدوتال، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد( از دقیقه 70 سامان آقازمانی)، مازیار زارع، محمد نوری، حسین بادامکی، علی کریمی، جواد کاظمیان( از دقیقه 90+1 محمد منصوری) و مهرداد اولادی( از دقیقه 70 امیر حسین فشنگچی)

سرمربی: حمید استیلی 

 

سایپا:وحید مهدی‌خانی، مجید غلام‌نژاد، پیروز قربانی، مجید ایوبی، علیرضا لطیفی، روزبه شاه‌ علیدوست، ابراهیم صادقی، اسحاق سبحانی( از دقیقه 46 سجاد شهباز‌زاده)، عباس محمدرضایی( از دقیقه 70 جواد آشتیانی)، مهدی خیری( از دقیقه 46 میلاد غریبی) و کریم انصاری فرد

سرمربی: مجید صالح 

 

شرح گل : در دقیقه‌ی 40 محمد نوری با حرکت در عرض محوطه‌ی جریمه از سوی مدافعان سایپا متوقف شد و داور بار دیگر در سوت خود دمید و این بار زارع بر خلاف حرکت دروازه‌بان توپ را به گل تبدیل کرد. 

اتفاق ویژه:بازی آنقدر سرد و کسل کننده بود که حضور 2 هزار نفری هوادران پرسپولیس را هم نمی توان به عنوان یک اتفاق ویژه تلقی کرد. آنها می آمدند که چه چیزی را تماشا کنند؟ 

 

 

داماش 1- ذوب آهن 1 

 

سه شنبه 1/9/90- ورزشگاه دکتر عضدی رشت

ذوب آهن اصفهان 1 (گل: اسماعیل فرهادی دقیقه 44) - 1 داماش گیلان (گل: دقیقه 57 میلاد زنید پور)

داور: محمود رفیعی – کمک داوران: محمد رضا ابوالفضلی و رحیم شاهی – داور چهارم: محمد ملکی.

تماشاگر: پنج هزار نفر – هوا : ابری ،میزان رطوبت:95% ، درجه حرارت: 10 درجه سانتی گراد

کارت زرد: محمد غلامی دقیقه 63 (داماش)علی احمدی دقیقه72  و حسین ماهینی دقیقه 93 (ذوب آهن) 

 

داماش گیلان:محمد محمدی، مهدی مهدوی‌کیا،محمد رضا مهدوی،علی نظیف‌کار، جونیور آلوز، ابوذر رحیمی، میلاد زنیدپور،مصطفی حاجتی، افشین چاووشی(از دقیقه 90 علی رضا جهانبخش)، محمد غلامی،جهانگیر عسگری( از دقیقه 50 حسین ابراهیمی). 

سرمربی: ابراهیم قاسم‌پور. 

 

ذوب آهن اصفهان:شهاب گردان،سید محمد حسینی( از دقیقه 91 محمد احمدپوری)،علی احمدی،فرشید طالبی،محمد صلصالی،فیلیپ آلوز دسوزا،حسین ماهینی،اسماعیل فرهادی،هوار ملا محمد( از دقیقه 62 ایگور کاسترو)،هوگو ماچادو( از دقیقه 77 سینا عشوری)،محمد قاضی.

سرمربی: منصور ابراهیم زاده. 

 

شرح بازی:

جدال تیم های هفتم و هشتم لیگ در حالی در رشت آغاز شد که حال و هوای فضای استادیوم رشت همچنان تحت تاثیر جنجال آخرین بازی برگزار شده در این شهر بود.

بازی با کرنر های پیاپی داماش آغاز شد به طوری که هنوز دقیقه 5 نشده بود که 4 کرنر توسط مهدوی کیا نواخته شده بود. پس از فشار اولیه داماش، بازی رو به تعادل رفت و به صورت ضرب دری هر تیم صاحب چند موقعیت حساس شد و این ذوب آهن بود که از مهم ترین موقعیت خود استفاده کرد و پیروز به رختکن رفت.

اما با شروع نیمه دوم داماش با فشار همه جانبه ذوب آهن را در زمین خود حبس نمود و مهمترین موقیت پیش از گل داماش شوت ابراهیمی تازه به بازی آمده بود که از کنار تیر عمودی به اوت روانه گردید.اشتهای داماش پس از به ثمر رسیدن گل نخست هم فروکش نکرد و چندین موقعیت خطرناک دیگر بر روی دروازه ی ذوب آهن به وجود آمد که با دست پاچگی و بی دقتی مهاجمان داماش بی نتیجه ماند.مهمترین آنها ضربه ی چیپ بسیار زیبای غلامی بود که با برخورد به تیر عمودی دروازه در حالی که چاوشی مسخ شده تنها نظاره می کرد این صحنه را،به اوت رفت.

فشار های سنگین داماش بر روی ذوب آهن هرچند تا پایان بازی بی اثر ماند اما این واقعیت را ثابت کرد که داماش دیگر برای گرفتن یک تساوی در برابر مدعیان قرار نمی گیرد بلکه تنها به پیروزی می اندیشد.طرز فکری که اگر ادامه یابد بی شک موجب می شود تا داماش یکی از مدعیان آینده ی فوتیال ایران شود.تیمی که امروز هم زیبا بازی می کند و هم به کسب نتیجه می اندشید. 

 

شرح گلها:

ذوب آهن 1-0 : فرارتند و تیز اسماعیل فرهادی درون محوطه ی جریمه در حالی که از سوی مدافعی مورد فشار جدی قرار نگرفته بود با یک ضربه ی آرام اما فنی همراه شد واز بالای سر محمدی جلو آمده و بر زمین افتاده وارد دروازه داماش گردید.

ذوب آهن 1-1 داماش: سانتر زیبای حسین ابراهیمی تازه وارد با دفع ناقص مدافعان ذوب آهن همراه گردید که توپ برگشتی را میلاد زنید پور با یک شوت سر ضرب و زیبا به گل داماش تبدیل کرد.

اتفاق ویژه 1:میلاد زنید پور پس از زدن گل تساوی داماش با پانتومیم شروع به شلیک آرپی جی به سوی تماشاگران نمود! تا شعار میلاد آرپی جی زن در استادیوم دوباره طنین انداز شود! 

 

اتفاق ویژه 2:اعتراض های پی در پی منصور ابراهیم زاده به داوری برای ما که عادت داریم او را همیشه آرام و موقر ببینیم کمک کمک دارد اپیدمی می شود.حالا این امر را در مشکلات این روزهای ذوب آهن باید جستجو کرد یا تغییر شخصیتی وی پرسشی است که فعلا بی پاسخ مانده است.

 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد