فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج یک هشتم نهایی جام حذفی/صعود داماش و صبای قم٬حذف ماشین سازی

  

فوتبال روز:تیم‌های داماش گیلان٬ شهرداری یاسوج و صبای قم با پیروزی در دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات را بدست آوردند.

 

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه دیدارهایی در کرمان و تبریز برگزار شد که در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد: 

 


* مس سرچشمه  صفر (4) - صبای قم صفر (5) 

 این دیدار در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید و در دو وقت اضافه این بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا صبا و مس در ضربات پنالتی برای صعود رقابت کنند که در پایان صبا 5 بر 4 به برتری رسید.

* ماشین سازی تبریز یک - داماش گیلان 2
گل‌ها:
محسن دلیر (23) برای ماشین سازی و محمدرضا مهدوی (89) و مصطفی حاجتی (103) برای داماش گیلان

این نتیجه درحالی رقم خورد که تیم داماش گیلان از دقیقه 100 به دنبال اخراج محمد محمدی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد. با اخراج محمدی سرمربی تیم داماش گیلان که تمامی تعویض‌های خود را انجام داده بود از محمد آبشک درون دروازه استفاده کرد.

رسول خطیبی، کاپیتان و سرمربی تیم ماشین سازی در این شرایط از گشودن دروازه تیم گیلانی که حراست آن برعهده آبشک بود، عاجز ماند.   

 

* سیاه جامگان مشهد یک - شهرداری یاسوج 2
گل‌ها:
مهدی هاشمی نسب (90) برای سیاه جامگان و صمد اکبری (62) و مقداد قباخلو (77) برای شهرداری یاسوج

شهرداری یاسوج با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد تا در این مرحله از مسابقات به مصاف برنده بازی صنعت نفت آبادان - فولادخوزستان برود. 

 

  

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی فردا 4 بازی دیگر برگزار می شود: 

 

استقلال تهران- مهر کرج

نفت آبادان- فولاد خوزستان

ابومسلم مشهد- شاهین بوشهر

مس کرمان- فجر سپاسی شیراز 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد