فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آیا دژآگه قیـد تیم ملی را زده است؟!!!

 

فوتبال روز:روز گذشته شایعه‌ای در فدراسیون شنیده شد که اشکان دژآگه قید حضور در تیم ملی را زده و دیگر به ایران نمی‌آید. در این‌باره زمزمه می‌شود که این بازیکن دورگه ایرانی- آلمانی به خوبی تمام تحقیقاتش درباره حضور در فوتبال ایران را کرده و پس از مشورت با پدرش که مدیر برنامه‌های او در فوتبال ایران است، تصمیم گرفته قید بازی در تیم ملی را بزند.

 

اصل ماجرا چیست؟
اختلاف کارلوس کرش با عباس ترابیان در روزهای اخیر بالا گرفته و این دو درباره مسایل مختلف با هم درگیری داشتند. یکی از همراهان تیم ملی که تمایل زیادی به افشای نامش نداشت در این‌باره می‌گوید: کرش در بحرین و اندونزی بابت عدم حضور اشکان دژآگه در اردو خیلی ناراحت بود. او از دو ماه پیش به ترابیان و کفاشیان سپرده بود که این بازیکن را می‌خواهد و برای بازی‌های دور برگشت او را برسانند که اینطور نشد. اختلاف ترابیان و کرش از همین‌جا بالا گرفت و به موارد دیگری ختم شد. ماجرایی که در اندونزی به اوج خود رسید و کرش اعلام کرد دیگر با ترابیان کار نمی‌کند. عباس ترابیان به عنوان سرپرست تیم ملی باید تمام امکانات و درخواست‌های سرمربی را جور کند اما مرد پرتغالی ضمن اظهار نارضایتی از عملکرد سرپرست تیمش اشاره داشت که ترابیان به جای دنبال کردن وظایف خود بیشتر گرفتار دخالت در کار کادر فنی بود و هیچ توجهی به کمبودها نداشت. ماجرای کفش‌های 6 استوک تا هتل نامرغوب و کمبود اینترنت و مهم‌تر از آنها به موقع جور نکردن شرایط حضور دژآگه در تیم ملی که کارد را به استخوان رساند.  

 
پچ‌پچ‌ در اردوی ملی
ماجرای تهیه و تنظیم بیانیه حمایتی ملی‌پوشان از محمد نصرتی و پس از آن شیث رضایی و حواشی آن گواه از کمرنگ بودن رفاقت و همدلی در میان ملی‌پوشان بود. در آخرین شب اردوی تهران قبل از عزیمت به منامه باز هم یکی، دو نفر از بازیکنان بیانیه دوم را به هوای آبی‌ و قرمز بودن امضا نکرده و خبر آمد که بعضی از قدیمی‌ها هم مخالف حضور دورگه‌ها در تیم ملی هستند. دورگه‌هایی که قرار است با عزت و احترام ویژه به تیم ملی آورده شوند و خود فدراسیون تمام برنامه‌های خروجی و مشکل سربازی آنها را حل کرده است. بعضی اشاره داشتند به هنگام حضور در جام‌ ملت‌های قطر 2011 کار خروجی یکی، دو ملی‌پوش ایراد داشت و خودشان دنبال کار افتادند. حالا چرا این همه تبعیض ایجاد شده که فدراسیونی‌ها در نشستی ویژه دنبال جور کردن کار دورگه‌ها هستند. عده‌ای هم به خالکوبی‌های اشکان گیر دادند که ستاد منشور در لیگ دنبال یک خالکوبی ریز در بدن بازیکنان داخلی است تا آنها را محروم کند اما حالا بازیکنی را پذیرا شده‌اند که تمام بدنش خالکوبی‌های گل‌درشت دارد. پچ‌پچ‌هایی که از نگاه مسوولان دور نمانده و بابت همین‌ها مانده‌اند که چطور این ماجرا را جمع و جور کنند.  

 
ناراحتی دژآگه از فدراسیون
مرداد ماه بود که کارلوس کرش اعلام کرد دژآگه را برای بازی با بحرین و قطر می‌خواهد. نشست ویژه‌ای با حضور ترابیان و سردار باران‌چشمه و کرش در اتاق کفاشیان برگزار شد تا کارت پایان خدمت از طریق خرید خدمت در سفارت ایران در برلین تحویل دژآگه شود. جالب این جاست آخرین نامه اداری درباره هماهنگی‌های لازم برای حضور دژآگه در تیم ملی نامه درخواست فدراسیون از سفارت است و حتی پیگیر نشده‌اند که نتیجه را بپرسند. با این حساب هیچ نامه‌ای هم برای حضور دژآگه در تیم ملی به باشگاه ولفسبورگ ارسال نشده و تمام این موارد باعث ناراحتی و دلگیری بازیکن دورگه شده است. ظاهرا عباس ترابیان به کارلوس کرش خبر داده که کار دژآگه برای بازی با بحرین جور نشده و بهتر است نام این بازیکن در لیست تیم ملی نباشد. از سوی دیگر آقایان می‌دانستند که خبرنگاران در آستانه بازی با بحرین و اندونزی از کرش درباره دژآگه می‌پرسند و برای همین کنفرانس‌های همیشگی سرمربی تیم ملی قبل از هر اردو را برای این اردو لغو کردند تا ماجرا برملا نشود. خسرو والی‌زاده مدیا آفیسر تیم ملی اعلام کرد کنفرانس در آخرین روز اردو قبل از عزیمت به بحرین برگزار می‌شود که این هم نشد و مرد پرتغالی بدون آن که روبه‌روی خبرنگاران بنشیند راهی سفر شد تا از اندونزی گلایه‌هایش در این باره را به گوش آقایان برساند، در همان زمان عباس ترابیان هم با عنوان سرپرست تیم ملی جواب درستی در این باره نداد. آقای سرپرست حتی در جواب این سوال که آیا باشگاه ولفسبورگ با حضور دژآگه در تهران مخالفت کرده با سیاست رفتار و بدون آنکه کسی را مقصر بداند خبر داد ان‌شاءا.. برای بازی با قطر به تهران خواهد آمد. ترابیان خوب می‌دانست در دنیای امروز رسانه و ارتباطات امکان دارد خبرنگاران سمج با ولفسبورگی‌ها تماس بگیرند، تقصیر را به گردن آنها هم نینداخت. به هر حال با تمام این احوال شنیده می‌شود که دورگه ایرانی ولفسبورگ با دیدن تمام این مسایل دلسرد شده و احتمالا قید حضور در تیم ملی را خواهد زد. 

 
دژآگه نمی‌آید!
یکی از اهالی تیم ملی درباره حضور دژآگه در ایران اشاره کرد: آخرین خبر درباره آمدن اشکان دژآگه این است که احتمال دارد او اصلا نیاید. پدر اشکان در این مدت با خیلی ‌از اهالی فوتبال در داخل مشورت کرده و اکثر آنها با اشاره به شرایط فریدون زندی و امیر شاپورزاده توصیه کرده‌اند که اگر او نیاید بهتر است. در این میان به ماجرای خالکوبی‌های او و سر و صدا در فوتبال ایران هم اشاره داشته‌اند و تمام این مسایل با توجه به تجربه قبلی اعلام حضور دژآگه در تیم قطبی و نیمکت‌نشین شدن در ولفسبورگ دست به دست داده‌اند تا او مردد شود. در این بین فقط بابت کارت پایان خدمتش سود کرد که با پرداخت چند هزار یورو به کنسولگری ایران در آلمان آن را به دست آورد. البته این پایان ماجرا نیست و باید منتظر روزهای آینده ماند که چه اتفاقی می‌افتد. یکی از اهالی فدراسیون روز گذشته برابر سوال روزنامه گل درباره آخرین شرایط دژآگه در تیم ملی خبر داد که او مردد شده و شاید نیاید. 

 

 

 

 منبع:روزنامه گل 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد