فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی با باخت تمام کرد/ شیمیزو دهم شد

http://s2.picofile.com/file/7174562040/ghotbi13.jpg

فوتبال روز:تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس با شکست خانگی مقابل گامبا اوزاکا با حضور در جایگاه دهم به دیدارهای این فصل خود در جی‌لیگ پایان داد.


در آخرین دیدار پیکارهای لیگ باشگاهی ژاپن (جی‌لیگ) تیم شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی پیشین ایران است میزبان گامبا اوزاکا بود و با نتیجه 3 بر یک مقابل حریف خود تن به شکست داد. این پایان اولین فصل حضور قطبی در جی لیگ بود که بدون دستاورد خاصی به پایان رسید . البته او جام امپراطور را پیش رو دارد که قهرمانی در آن می تواند کار بزرگی باشد.


 در این دیدار ابتدا ایتو در دقیقه 9 شیمیزو را پیش انداخت اما در ادامه هو لی در دقایق 32 و 39 و فوتوگاوا 52 برتری را برای گامبا به ارمغان آوردند.

شیمیزو با این شکست متحمل یازدهمین باخت این فصل خود شد تا با توجه پیروزی جوبیلیو ایواتا مقابل کاوازاکی فرونتال یک رده دیگر در جدول جی‌لیگ سقوط کند و در مکان دهم قرار بگیرد.


شاگردان قطبی در پایان این فصل 12 تساوی و 11 برد نیز کسب کردند و نسبت به فصل قبل عملکرد ضعیف‌تری را به نمایش گذاشتند. شیمیزو فصل قبل با 15 برد 9 تساوی و 10 باخت با 45امتیاز در مکان ششم قرار گرفته بود.


 کاشیوا ریسول نیز که در صدر جدول رقابت تنگاتنگی با تیم‌های ناگویا گرامپوس و گامبا اوزاکا داشت در نهایت با پیروزی 3 بر یک مقابل اوراواردز موفق شد عنوان قهرمانی این فصل جی‌لیگ را از آن خود کند.

جدول رده‌بندی: 1- کاشیوا ریسول، 34 بازی، 72 امتیاز (قهرمان) 2- ناگویا گرامپوس، 34 بازی، 71 امتیاز 3- گامبا اوزاکا، 34 بازی، 70 امتیاز





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد