فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بهترین رئال و بهترین بارسا / خارق العاده ها در ال کلاسیکو

    

فوتبال روز:رئال مادرید و بارسلونا با روند فوق العاده ای از حیث گلزنی به الکلاسیکو می رسند.

  

 * رئال مادرید در 14 بازی 49 گل زده تا بتواند در صورت ادامه روندش فصل را با 133 گل تمام کند . بهترین رکورد تاریخ مربوط به فصل 90-89 است که رئال با بنجامین توشاک ، لالیگا را با 107 گل تمام کرد .  

 
*اما بارسا نیز که سعی می کند این روند را ادامه دهد ، با بردش برابر لوانته به 47 گل در 15 بازی رسید تا در صورت ادامه این روند ، فصل را با 119 گل تمام کند . 

 
 البته آماری دیگری هم وجود دارند . رئال مادرید در خارج از خانه (3) ، دو برابر کمتر از برنابئو (3) گل خورده است که البته در برنابئو 8 بازی انجام داده و در خارجش شش تا . در واقع پنج تا از شش مهمان رئال مادرید در برنابئو گلزنی کرده اند و فقط ویارئال موفق به این کار نشده است .  


از طرفی بارسا در شش بازی خارج از خانه خود فقط دو برد داشته و هشت گل زده است . از 17 گلی که مسی زده ، فقط یکی در خارج از نیوکمپ بوده است ، برابر بیلبائو که برایشان یک امتیاز داشت . در نیوکمپ اما آمار بارسا فوق العاده است : 39-0 . 

 


 به گزارش مرجع خبری رئال مادرید مسی و کریستیانو با 17 گل زده آقای گلهای لالیگا هستند . بازیکن آرژانتینی 15 بازی انجام داده که 14 تایش کامل بودند . بازیکن پرتغالی رئال مادرید در 14 بازی لیگ حاضر بوده که دو تایش ناکامل بودند ، یکی برابر لوانته و دیگری برابر بتیس . 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد