فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکیرا :رئال تیم قدرتمندی است /مثل پل پیشگویی بلد نیستم

 

فوتبال روز:در آستانه دیدار حساس بین دو تیم مطرح رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب لیگای اسپانیا ، شکیرا برای موفقیت بارسا ابراز امیدواری کرد و آرزو کرد تا در برنابئو نامزدش را خوشحال ببیند .

 

شکیرا خواننده معروف کلمبیایی که نامزد او ، جرارد پیکه ، در تیم فوتبال بارسلونا توپ می زند ، امیدوار است که تا در دیدار ال کلاسیکو بارسلونا بتواند موفقیت های فصل گذشته خود را بار دیگر تکرار کند . او از شهر بوگوتا ، پایتخت کلمبیا برای یاران نامزدش آرزوی بهترین ها را در دیدار ال کلاسیکو کرد .  

 

 این خواننده با وجود آنکه ترجیح می دهد بارسا پیروز شود ، اما اعلام کرد که رئال نیز تیم قدرتمندی است و این امر شاید مانع تحقق آرزوی من یعنی پیروزی بارسا در ال کلاسیکو گردد . با وجود این مطمئن هستم که در دیدار شنبه شب بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود و این از همه مهمتر است . با توجه به اطلاعات کمی که از  فوتبال دارم ولی شک ندارم در اکثر دقایق مالکیت توپ از آن یاران پیکه خواهد بود. 

 

 شکیرا در پاسخ به سوالی که پیرامون پیش بینی بازی از او شد به شوخی گفت : من آرزو داشتم که همانند پل پیشگو باشم یا اینکه تعدادی اختاپوس در خانه داشته باشم که بتوانم به چنین سوالاتی پاسخ دهم .

  

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد