فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عقیلی: حق شینجی کاگاوا بود که بهترین بازیکن آسیا شود

   
فوتبال روز:هادی عقیلی مدافع تیم ملی چهارشنبه دو هفته پیش در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا حضور داشت. او امیدوار بود که در دوئل دو نفره با جباروف در نهایت به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شود،ولی بازیکن ازبکستانی انتخاب شد تا عقیلی باز هم از به دست آوردن این عنوان دور بماند.او در مورد این موضوع و همچنین وضعیت بحرانی العربی در لیگ قطر به سوالات همشهری پاسخ می دهد.

 

ابتدا در مورد وضعیت العربی صحبت کن.شما از 8 بازی، 6 مساوی،یک باخت و یک تساوی به دست آوردید.قبول داری این تایج ضعیف است؟ 

بله،قبول دارم.تیم ما در ابتدای فصل از لحاظ یارگیری مشکل داشت.ما در بعضی از پست‌ها کمبود داریم یا اینکه در برخی پست ها توازن برقرار نیست. از طرفی مهاجم ما هم در ابتدای فصل مصدوم شد و واقعا مشکل گلزنی داریم. 

 

 می‌گویند بعد از شکست سنگین مقابل لخویا، قرار است مربی برزیلی شما اخراج شود؟

اینجا که فعلا خبری نیست و اتفاقی هم نیفتاده است ولی این بحث مطرح است و باید دید مسئولان چه تصمیمی می گیرند. 

 

 با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که مدعی قهرمانی باشید درست است؟

بله، با این شرایط شانسی نداریم. 

 

 راستی از اینکه به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب نشدی، ناراحتی؟

دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم و همین‌که به عنوان یک مدافع تا اینجا بالا آمدم ارزش زیادی دارد. 

 

 می‌گویند قصد نداشتی هنگام برگزاری مراسم به سالن بیایی.درست است؟

بله، نمی‌خواستم بیایم. 

 

 یعنی به انتخاب جباروف اعتراض داشتی؟

خیر، اصلا اینطور نبود. انتخاب جباروف براساس نظر مسوولان AFC بود و این موضوع سلیقه‌ای است، در ضمن من جباروف را دیدم و به او تبریک گفتم. من به این دلیل نمی‌خواستم بیایم که فقط دو بازیکن کاندیدا بودند و وقتی جباروف انتخاب شده بود دیگر دلیلی نداشت که نفر دوم روی سن برود. اگر هر 6 بازیکن در این مراسم حضور داشتند، می‌شد که همه بازیکنان روی سن بروند ولی وقتی فقط دو نفر مانده بودند، دلیلی نداشت که روی سن بروم.فقط به احترام AFC و برنام ریزی آنها روی سن رفتم.من اصلا نباید برای شرکت در این مراسم به مالزی می رفتم. 

 

 چرا؟

شما دیدید که 4 بازیکن نیامدند و اگر می دانستم آنها نمی آیند،من هم به مالزی نمی رفتم. 

 

 به نظر تو حق کدام بازیکن بود که بهترین بازیکن سال آسیا شود؟

به نظر من حق شینجی کاگاوا بود. من او را نمی‌شناختم ولی بازی‌هایش را در جام ملت‌های آسیا دیدم. او با ژاپن قهرمان این جام شد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی کشورش است در ضمن کاگاوا در دورتموند هم یک بازیکن کلیدی محسوب می‌شود.
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد