فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی کاندیدای مربیگری کره جنوبی/ سرمربی تیم کره اخراج شد

   
فوتبال روز: مسوولان کره‌ای قصد اخراج چوگوانگ رائه سرمربی تیم‌ملی این کشور را دارند و این خبری است که کی بی اس یکی از مهمترین رسانه‌های کره جنوبی آن را منتشر کرده است اما بخش دیگری از آن در جای دیگری است. اینکه افشین قطبی سرمربی سابق تیم‌ملی ایران که در حال حاضر هدایت باشگاه شیمیزو را برعهده دارد مهمترین نامزد جانشینی وی به شمار می‌آید.

 

کره جنوبی در حال حاضر بعد از شکست مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی شرایط خاصی دارد و احتمال اخراج سرمربی این تیم بسیار بالاست. افشین قطبی که با شیمیزو قراردادی سه سال دارد امروز به کی بی اس گفت:«این بسیار فوق‌العاده خواهد بود اگر فدراسیون فوتبال کره بخواهد مرا به عنوان سرمربی تیم‌ملی کره استخدام کند. من نزدیکی زیادی با فوتبال کره در تمام این سال‌ها داشته‌ام و آماده‌ام که در خدمت فوتبال کره باشم هر وقت که آنها بخواهند.»  

 بخش کره‌ای سایت گل دقایقی پیش این خبر را روی خروجی خود فرستاد.

 به نوشته سایت گل کی بی اس (Korea Broadcasting System)مهمترین رسانه کره جنوبی است و شایعاتی که آنها منتشر می‌کنند قوت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر این خبر قطعی نیست و باید در انتظار تصمیم‌گیری فدراسیون فوتبال کره بود. چوگوانگ رائه به طور قطعی اخراج خواهد شد و به جز قطبی هونگ میونگ بو مربی تیم المپیک و همین‌طور چوی کانگ هی سرمربی چونبوک دیگر نامزدهای هدایت تیم‌ملی کره هستند. 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد