فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

واکنش باشگاه شیمیزوبه پیشنهاد کره جنوبی: قطبی باید بماند

  

فوتبال روز:صبح امروز، نیم روزی بعد از اعلام خبر حضور احتمالی افشین قطبی در تیم ملی کره باشگاه شیمیزو اسپالس ژاپن با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که سرمربی ایرانی‌تبار خود را برای فصل 2012 نگه خواهد داشت.

 

در این اطلاعیه  خطاب به هواداران تیم شیمیزو آمده که قطبی به کار در ژاپن ادامه خواهد داد. افشین قطبی که  این فصل با رتبه به ظاهر نازل دهم به کار خود پایان داد در مصاحبه‌ای درباره فصلی که گذشته چنین می‌گوید:« ما در طول سال بازی‌های جذابی انجام دادیم و هرگز در منطقه خطر قرار نگرفتیم این در حالی است که با توجه به تغییرات شدید تیم در ابتدای فصل بسیاری از کارشناسان شیمیزو را یکی از شانس‌های سقوط به دسته پایین‌تر می‌دانستند.» 

 

قطبی در ادامه می‌گوید:« با کمی شانس ما می‌توانستیم در رتبه ششم یا بالاتر لیگ را تمام کنیم اما مشکل ما جایی بود که از فقدان یک تمام‌کننده رنج می‌بردیم. 

گفته می‌شود شیمیزو در پایان این فصل ساگان توسو بهترین گلزن لیگ دسته دوم ژاپن را به خدمت خواهد گرفت، بازیکنی که 23گل برای تیمش به ثمر رسانده است.قطبی می‌گوید:« ما فصل آینده تیم بهتری خواهیم داشت و من احساس بهتری به جی لیگ دارم.‌« او در پایان گفت: «انتظار من این است که سال آینده یک فصل فوق‌العاده در پیش داشته باشیم. » 

 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد