فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جدیدترین سکانس از رفتارهای فیروز/ به پتروویچ آب ندهید!

  

فوتبال روز:دیدار عصر دیروز دو تیم فوتبال سایپای البرز و شاهین بوشهر در کرج که با برتری پر گل شاگردان مجید صالح به پایان رسید با حاشیه هایی همراه بود.

 

سایپا در این دیدار با نتیجه سه بر صفر مقابل شاهین به پیروزی دست یافت تا بعد از 9 هفته طعم پیروزی را بچشد.فیروز کریمی در این دیدار و بعد ازعملکرد نامناسب شاگردانش از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت و بازیکنان خود را تهدید به تعویض می کرد. 

 


در اواسط نیمه اول فیروز کریمی بارها به نیمکت خود دستور می داد برگه تعویض ایوان پترویچ را آماده کنند ولی شافعی کمک کریمی قصد داشت او را حداقل از این تصمیم تا پایان نیمه اول منصرف کند اما با اصرار سرمربی شاهین بالاخره پترویچ را در دقیقه 43 بازی تعویض کرد.
در اواسط نیمه اول فیروز کریمی با اشاره دست خود به ایوان پترویچ فهماند که 2 دقیقه دیگر او را تعویض می کند که این باعث تعجب ایوان پترویچ شد و با اشاره دست به کریمی گفت دلیل این کار چیست. 

 

بعد از تعویض ، پترویچ قصد داشت بدون نشستن بر روی نیمکت به سمت رختکن برود که با واکنش شدید فیروز کریمی مواجه شد و کریمی با الفاظ بدی وی را مجبور کرد بر روی نیمکت بنشیند و به تدارکات تیم گفت به او آب هم ندهند.
سرمربی تیم شاهین هفته های گذشته نیز بارها به ایوان پترویچ بازیکن صربستانی خود انتقاد کرده بود.کریمی در این دیدار یکی دو بازیکن دیگر خود را نیز تهدید به تعویض کرد. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد