فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شب استثنایی ستاره ها نیاوران/ ال کلاسیکو به تهران آمد

فوتبال روز: مراسم نمایش ال کلاسیکو با حضور جمعی از روزنامه نگاران و بازیگران سینما و تلویزیون در تالار رایزن واقع در نیاوران تهران برگزار شد.

 

در این نمایش که به همت شرکت سامسونگ برگزار می شد کری خوانی های مرسوم و همیشگی اینبار بین هنرمندان و ورزشکاران در تالار رایزن برگزار شد. شبی که اتفاقات جالب و جذابی را به همراه داشت و از اهالی سینما، موسیقی و ورزش چهره های مطرحی در آن شرکت داشتند.

البته یکی از نکات جالب این مراسم ، گزارش زنده برنامه در سالن بود که توسط مزدک میرزایی انجام شد و در یک ابتکار تحلیل داوری این بازی توسط سعید مظفری زاده در کنار مزدک انجام شد و همه را به یاد روزهایی می انداخت که در دهه 70 مفسران داوری درکنار گزارشگر بازی می نشست و 

درباره نحوه قضاوت داور بازی ، اظهار نظر می کرد.

مزدک میرزایی هم در این مراسم سنگ تمام گذاشت و یکی از بهترین گزارش هایش را انجام داد.یکی از نکات جالب گزارش مزدک میرزایی ، زمانی بود که کریس رونالدو می خواست ضربه ایستگاهی بزند و استایل کریس رونالدو را به استایل میلاد میداوودی تشبیه کرد که باعث شد حضار از خنده روده بر شوند.
  

مزدک میرزایی گزارش خود را با این جمله شروع کرد: «امیدواریم امشب لااقل روی اعصاب شما راه نرویم...» اما در ادامه، کنایه‌هایش را خیلی تندتر نثار همکاران تلویزیونی‌اش کرد: «ما به شبکه الجزیره مدیونیم چون همیشه برای پخش فوتبال‌ها از تصاویر این شبکه استفاده می‌کنیم. فقط در تلویزیون آرم این شبکه را می‌پوشانیم و این‌جا نه!»

مزدک وقتی شور و حال هواداران بارسا را در سالن  دید،  در حین گزارشش گفت: «برخلاف حاضران در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، در این‌جا تعداد هواداران بارسا خیلی بیشتر است.» او یک بار روی تصویر سرمربی رئال گفت: «حالا مورینیو برای انتقال توصیه‌های تاکتیکی به کنار زمین می‌رود و از خیس شدن موهایش هم نمی‌ترسد.»  

 

در مجموع میهمانان سرشناس برنامه دیشب شاهد گزارشی کاملا متفاوت از مزدک میرزایی بودند که لذت تماشای این مسابقه را برای آن‌ها دوچندان کرده بود. 


 از هنرمندان حاضر در این برنامه می توان به : محراب قاسم خانی، رضا یزدانی،ملیکا شریفی نیا،لیلا بلوکات،خاطره حاتمی،لیلی رشیدی وشیرین بینا اشاره کرد همچنین تعدادی از بازیکنان تیم های لیگ برتر مثل مهدی امیر آبادی ، کریم انصاری فرد و وحید طالب لو و علی انصاریان در این برنامه حضور داشتند. از فوتبالی های قدیمی هم می توان به بهمن فروتن ،پژمان جمشیدی و آتیلا حجازی اشاره کرد. یکی از اتفاقات جالب این بود که طرفداران استقلال مهدی امیرآبادی را سلطان چیپ ایران خطاب می کردند و خنده های او موید این بود که از این لقب بسیار راضی است. 
 


بازی از دو ال سی بزرگ برای حضار پخش می شد و شرکت سامسونگ در پذیرایی و دادن پرچم های هواداری رئال و بارسا به حضار سنگ تمام گذاشت. 

 

  رضا یزدانی جنجالی‌ترین چهره دیشب بود، یزدانی با پرچم بزرگ بارسلون وارد سالن شد .او که به همراه تعداد زیادی از طرفداران بارسلونا سالن را تسخیر کرده بودند ؛ مقابل ال سی دی بزرگی نشسته بود که ال کلاسیکو را با صدای مزدک پخش می کرد. در گیر و دار همین تشویق‌ها و ابراز احساسات شدید بود که کریم بنزما سریع‌ترین گل تاریخ ال‌کلاسیکو را به ثمر رساندو میرزایی که هنوز گرم نشده بود رئالی ها را به هوا فرستاد.  

 

سامسونگ برای کری خواندن تمهیدات خوبی اندیشیده بود، در بدو ورود پرچم تیم مورد علاقه‌تان را به شما می‌دادند تا در حین بازی و در حال کری‌ خواندن حال و هوای استادیوم به جو تزریق شود.اگر بارسا یک رضا یزدانی داشت، رئال هم پژمان جمشیدی را داشت، جمشیدی که هنوز از باخت پرسپولیس در داربی ناراحت بود در نهایت  دیشب باز هم یک باخت دیگر را تجربه کرد.این اتفاق از لحظه ای رقم خورد که  مسی یک پاس زیبا ، الکسیس را صاحب توپ کرد صفحه نمایش بزرگ سالن آبی و اناری می‌شود... رضا یزدانی که در پوست خود نمی‌گنجید، به سمت صفحه نمایش رفت و دقیقا مثل یک هوادار دو آتشه پرچم بارسا را به رقص در‌آورد. رایزن حالا روی هواست... 

 

بین دو نیمه فرصتی برای چاق سلامتی بود، در میان همه مدعوین یک چهره جذابیت خاصی داشت، پاس گل استثنایی او در روز گذشته یخ داربی را شکست، مهدی امیرآبادی دی‌شب ال‌کلاسیکو را در کنار وحید طالبلو و اشکان نامداری تماشا می‌کرد. 

پرسپولیسی‌ها حضورشان کمرنگ‌تر بود، علی انصاریان و پژمان جمشیدی، کریم انصاری‌فرد آمده بود. سعید مظفری‌زاده داور فتوژنیک فوتبال هم دی‌شب به خوبی نقش هوشنگ نصیرزاده را برای حاضرین در سالن بازی کرد: «بعله آقای میرزایی کارت زرد به درستی به بازیکن رئال داده شد» ...

نیمه دوم که شروع شد رونالدو خود را آماده زدن ضربه ایستگاهی کرد،‌ با همان شیوه همیشگی خودش، «چقدر شبیه میلاد میداوودی پشت توپ ایستاده این کریستین رونالدو...» همین جمله کوتاه از مزدک میرزایی برای انفجار سالن کافی بود...  

 

در همین گیر و دار رقص پرچم‌های بارسایی‌ها در سالن بود که نفهمیدیم از کجا ولی گل سوم هم وارد دروازه رئال شد... دیگر نای تشویق هم برای رئالی‌ها نمانده بود!

این مراسم با عکسهای یادگاری حاضران به پایان رسید؛ستاره‌ها با پرچم رئال مادرید یا بارسلونا عکس انداختند و با تمام وجود برای تیم مورد علاقه‌شان فریاد زدند. این مراسم به یادماندنی و پرهیجان بود که همچنان ادامه خواهد داشت. 

 

   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد