فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته شانزدهم لیگ برتر/ استقلال۱ – صنعت نفت آبادان۲/ ژنرال قلابی

  
فوتبال روز: تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برابر نفت آبادان شکست خورد.

  

 استقلال ۱ – صنعت نفت آبادان ۲ 

دیدار استقلال و نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از ۳ هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه 2 بر یک به سود نفت خاتمه یافت.

سیامک کوهنورد در دقیقه ۱۰ و هادی رمضانی در دقیقه ۳۱ برای نفت آبادان گلزنی کردند و فرهاد مجیدی در دقیقه ۳۰ گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در صورت تساوی هم در این بازی قهرمان نیم فصل می‌شد اما این تیم امروز بدون مجتبی جباری که مصدوم است، نتوانست برابر نفت آبادان به برتری برسد.
محسن ترکی داور مسابقه به هیچ بازیکنی کارت زرد نشان نداد. 


نام مجتبی جباری در میان بازیکنان ذخیره استقلال دیده نمی‌شد و ظاهرا کادر فنی این تیم توصیه کادر پزشکی‌ تیم‌شان درباره این بازیکن را پذیرفته و به خاطر مصدومیت جباری از او استفاده نکردند. اما خسرو حیدری بازیکنی است که پس از رهایی از آسیب‌دیدگی روی نیمکت استقلال در این مسابقه نشسته بود. با توجه به میزبانی استقلال، طبیعتا بازی با حملات سنگین و کاملا یکطرفه آنها آغاز شد، استقلالی سعی داشتند با نفوذ از کناره‌ها و سانتر روی دروازه، فرهاد مجیدی و جواد شیرزاد را صاحب موقعیت کنند، ضمن اینکه آنها روی استفاده از ضربات پشت محوطه جریمه آندرانیک تیموریان و فریدون زندی هم حساب باز کرده بودند. در مقابل تیم صنعت نفت هم چشم به ضدحملات داشت و فونیکه‌سی مهاجم سرعتی آنها که مدافعان استقلال را تا حد زیادی عقب نگه داشته بود، سعی می‌کرد از این فرصت‌ها استفاده کند. پس از گذشت 10 دقیقه تاکتیک نفتی‌ها جواب داد و آنها روی حرکت زیبای سیامک کوهنورد در جناح راست محوطه جریمه استقلال و البته جایگیری اشتباه رحمتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

در ادامه استقلالی‌ها بر حملاتشان افزودند و بیشتر توپ در اطراف و داخل محوطه جریمه صنعت نفت قرار داشت. فرهاد مجیدی در دقیقه 20 با یک ضربه زیبا از بیرون محوطه جریمه توپ را به دیرک افقی دروازه حریف زد. محسن یوسفی هم در دقیقه 26 موقعیت فوق‌العاده‌ای را از دست داد اما این حملات سرانجام در دقیقه 31 ثمر داد و مجیدی با شوتی از داخل محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند.گل استقلالی تنها یک دقیقه دوام آورد چرا که نفت در شروع مجدد بازی از وسط میدان و آغاز یک حمله جدید صاحب ضربه کاشته البته از فاصله بسیار دور شد. این توپ را فونیکه‌سی آنقدر پرقدرت زد که توپ از دست رحمتی خارج شد و در برگشت هادی رمضانی با ضربه پای چپ توپ را به زوایه مخالفت و سمت راست دروازه آبی‌ها زد تا این تیم آبادانی همچنان از میزبانش پیش باشد. در ادامه مسابقه و حتی پس از دو دقیقه اضافه این نیمه حملات استقلالی‌ها راه به جایی نبرد و نتیجه در نیمه اول همان دو بر یک تمام شد.

 در نیمه دوم استقلال با به زمین آوردن میدواوودی و برهانی و حیدری سعی در عوض کردن روند بازی داشت اما حملات استقلال در نیمه دوم بازی به جایی نرسید و نفتی ها چشم به ضدحمله ها داشتند و در حالیکه در لحظات پایانی بازی فونیکه سی می توانست بازی را سه بر یک به نفع نفت کند اما با نهایت خوش شانسی توپ نفتی ها به گل تبدیل نشد تا بازی دو بر یک به نفع تیم نفت آبادان به پایان برسد. 


استفلال با این شکست با ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول است و نفت آبادان 23 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

 استقلال:مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی( از دقیقه ۸۲ میلاد میداودی)، محسن یوسفی، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی( از دقیقه ۵۲ آرش برهانی)، اسماعیل شریفات( از دقیقه ۶۷ خسرو حیدری) و فرهاد مجیدی
سرمربی: پرویز مظلومی

 نفت آبادان:حبیب دهقانی، حسین بغلانی، مصطفی صبری، سجاد مشکل‌پور، هادی رمضانی( از دقیقه ۷۰ علی ممبینی)، امید شریفی نسب، سیامک کوهنورد، والری الکسانیان، عباس مداسی، رسول نوید‌کیا( از دقیقه ۷۸ لئون پاچاچیان) و فونیکه سی( 92هدایت شهریاری)
سرمربی: خوزه آلبرتو کاستا
 

نکته:پرویز مظلومی که هفته گذشته با بهترین تیم تاریخ استقلال مقابل ضعیفترین تیم پرسپولیس پیروز شده بود قبل از بازی به خود لقب ژنرال داده بود نشان داد در مقابل مربیان بزرگتر از خود مقابل هر تیمی متوقف می شود که این امر موجب نگرانی هواداران استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد