فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

یک‌چهارم نهایی جام حذفی/ حذف فولاد و داماش

 

فوتبال روز: تیم فوتبال شاهین بوشهر با پیروزی مقابل داماش گیلان راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شد و  تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ضربات پنالتی برابر فولاد به برتری رسید و حریف استقلال تهران شد.

 

شهرداری یاسوج 5- فولاد خوزستان 3 

 

 دیدار تیم‌های شهرداری یاسوج و فولاد خوزستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال که در 90 دقیقه وقت قانونی به تساوی یک بر یک تمام شده بود،‌ به وقت‌های اضافه کشیده شد تا 2 تیم شانس خود را در این دقایق امتحان کنند، اما 30 دقیقه وقت اضافه هم برای مشخص شدن تیم برنده کافی نبود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. رضا نوروزی در دقیقه 18 برای فولاد و صمد اکبری در دقیقه 21 برای شهرداری یاسوج گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی شهرداری با برتری 5 بر 3 به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و حریف استقلال تهران شد. شهرداری یاسوج فصل قبل نیز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل استقلال قرار گرفت که 2- صفر باخت و حذف شد.
داور این دیدار محمود رفیعی بود. وی به علی سلیمی، عبدالله کرمی و رینالدو از فولاد کارت زرد نشان داد.
در ضربات پنالتی حمید مروی، حسین آقایی، شهاب کرمی، غلامرضا عباسفرد ضربات خود را گل کردند و صمد اکبری نیز اولین ضربه شهرداری را از دست داد.  اما در تیم فولاد عبدالله کرمی و مهدی مومنی ضربات خود را از دست دادند و ایوب والی و سامال سعید نیز دو ضربه پنالتی فولاد را گل کردند. 

 

 شاهین بوشهر 2 -  داماش گیلان 1

 

گلها:(مهدی نوری دقیقه14 و مرتضی عزیز محمدی دقیقه 81) برای شاهین و (میلاد زنیدپور دقیقه 67) برای داماش 

 تیم‌های فوتبال داماش گیلان و شاهین بوشهر از ساعت 14:30 عصر امروز و از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاهین به پایان رسید تا فیروز کریمی برابر ابراهیم قاسمپور به برتری برسد.

در این مسابقه ابتدا مهدی نوری در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی برای شاهین گلزنی کرد، اما میلاد زنیدپور در دقیقه 68 روی یک ضربه ایستگاهی کار را به تساوی کشاند. مرتضی عزیزمحمدی در دقیقه 82 گل برتری شاهین را وارد دروازه داماش کرد تا بوشهری‌ها جشن صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی را در رشت برپا کنند.
سعید مظفری‌زاده، داور مسابقه به میلاد زنیدپور از داماش و مرتضی عزیزمحمدی از شاهین کارت زرد نشان داد.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد