فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بزرگترین انتقال بازی های ویدئویی:مسی با ترک کونامی به فیفا پیوست

 

فوتبال روز:لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا قراردادی چند ساله با کمپانی ای اِی اسپورتس که مشهورترین محصول آن سری بازی های فیفا است به امضا رساند.

 

این کمپانی که قرارداد خود با مسی را بزرگترین ترانسفر در دنیای بازی های ویدئویی معرفی می کند توانست با پشت سرگذاشتن کمپانی کونامی نام و پوستر این بازیکن را روی محصولات خود قرار دهد.

سری بازی های فیفا و پرو اولوشن ساکر دو محصول بزرگ فوتبالی در دنیای بازی های ویدئویی هستند. به این ترتیب مسی برای نخستین بار در ماه مارس روی کاور محصول جدید کمپانی ای اِی اسپورتس که فیفا استریت نام دارد ظاهر خواهد شد.   

 

مت بیلبی نایب رئیس و مدیر اجرایی کمپانی ای اِی اسپورتس در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد:" فیفا پر فروش ترین بازی ویدوئی ورزشی در جهان است و لیونل مسی هم بهترین بازیکن جهان است، بنابراین، قرارداد ما را باید قرارداد سوپراستارها نامید."

"با حضور مسی به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان دنیای فوتبال ما در سال های آینده نیز به پیشتازی خود در دنیای بازی های ویدئویی ادامه خواهیم داد." 

 

سری بازی های فیفا که محصول کمپانی ای اِی اسپورتس است امسال 19 ساله شد. آخرین نسخه این بازی ویدئویی چندی پیش با نام "فیفا 12" در بازار عرضه شد. این محصول در 5 روز نخست 3.2 میلیون کپی فروش کرد و پرفروش ترین بازی ویدئویی تاریخ لقب گرفت.

لیونل مسی سفیر و نماینده بازی های کمپانی EA Sports خواهد بود و در تبلیغات نمایشگاه های این کمپانی حضور خواهد داشت. 

 

مسی بعد از امضای این قرار داد گفت:" می خواهم یکی از عضو کوچکی از تیم بزرگ بهترین بازی ویدئویی جهان باشم و این برایم افتخار بزرگی است. ای اِی اسپورتس برندی معتبر در این عرصه است و امیدوارم بتوانم باعث افزایش محبوبیت محصولات آن شوم." 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد