فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: از مجیدی خواهش کردیم بماند

 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی تصمیمش را گرفته و اکنون دنبال رضایت از من است اما من رضایت ندادم.

 

پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر نفت تهران و قهرمانی در نیم فصل در نشست خبری گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که امروز شتاب‌زده نبودند و موقعیت‌های گلزنی را از دست ندادند. منطقی بازی کردیم و به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم. می‌دانستم نفت دفاعی بازی می‌کند و هدفش ضد حمله است. تلاش کردیم نفت را جلو بکشیم تا از فضای پشت این تیم استفاده کنیم که در مواردی هم موفق بودیم.

سرمربی استقلال با اشاره به فشردگی برنامه بازی‌ها گفت: 3 مسابقه سنگین و نزدیک به هم را انجام دادیم. امروز هم بازی قابل قبولی کردیم و 3 امتیاز شیرین گرفتیم. در نیمه اول بازیکنان در دادن پاس اشتباه زیادی داشتند اما در نیمه دوم وضعیت بهتر شد و در نهایت به خواسته‌‌مان رسیدیم.

مظلومی در مورد جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: او تصمیمش را گرفته و می‌خواهد برود. یک هفته با من دراین مورد حرف زد و در نهایت رضایت دادم که او جدا شود. مجیدی مشکل خانوادگی دارد. من با فتح الله زاده جلسه دارم و می‌خواهم با او صحبت کنم. چون باید جواب این هواداران را بدهیم از فرهاد خواهش کردیم بماند و در این سه چهار ماه خانواده‌اش را به تهران بیاورد تا مشکلاتش حل شود. ما به مجیدی نیاز داریم و امیدوارم با ما باشد اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استقلال در مورد جاسم کرار تصریح کرد: از او خواستیم به ایران برگردد و حتی در جلسه انضباطی شرکت کند اما تاکنون نیامده است. آنقدر گفتند تیم کهکشانی داریم که چشم خوردیم و امروز در مجموع 15 بازیکن داشتیم.

مظلومی در مورد اینکه چرا هواداران پرسپولیس بیشتر از هواداران استقلال به ورزشگاه می‌آیند اظهار داشت: باید از تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کنم. بیشتر هواداران ما دانش آموز یا کارگر هستند و برایشان سخت است که در اول هفته به ورزشگاه بیایند از همین 10 هزار نفری که امروز آمدند تشکر می‌کنم، باید شرایطی فراهم شود تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. برای دانش آموزان و دانشجویان سخت است که مدرسه را رها کنند.

وی ادامه داد: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و تماشاگران ما راضی هستند و به خاطر لجبازی و یا انتقاد از تیم نیست که در ورزشگاه حاضر نمی‌شوند. آنها مشکلات تحصیل و کاری دارند.

مظلومی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: فردا جلسه‌ای با فتح الله زاده داریم و می‌خواهیم بازیکن خارجی بگیریم تا جای بازیکنان جدا شده را پر کنیم.

وی در مورد نیم فصل گفت: قرار بود فقط 3 روز تمرین را تعطیل کنیم اما به دلیل خستگی بازیکنان 4 روز تمرینات تعطیل است و از روز پنج شنبه تمرینات را برای بازی با شهرداری یاسوج در جام حذفی آغاز می‌کنیم. 

مظلومی در پایان حاضر نشد با دوربین 90 صحبت کند.  

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد