فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رونالدو: منتقدان من چیزی از فوتبال نمی‌فهمند

  

فوتبال روز: مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از قهرمانی تیمش در نیم‌فصل لالیگا و پیروزی ۶ بر ۲ مقابل سویا گفت: منتقدان من چیزی از فوتبال نمی‌فهمند.

 

 به نقل از ال‌پایس اسپانیا، هت‌تریک رونالدو بخش قابل توجهی از جشنواره گل رئال مادرید در سانچس پیسخوان بود. این بازیکن به خاطر شکست اخیر تیمش مقابل بارسلونا حتی از سوی دوستان صمیمی خود نیز به کم کاری و افت تکنیکی متهم شده بود.

این ستاره پرتغالی پس از پیروزی با ارزش مقابل سویا و صدرنشینی در جدول گلزنان لالیگا گفت: من کارم را درست انجام دادم، کسانی که بیهوده بازی مرا نقد می‌کنند چیزی از فوتبال نمی‌فهمند، اگر من در فوتبال حاشیه دارم و یا هنگام مشارکت در امور خیریه ده‌ها دوربین و خبرنگار را پشت سر خود دعوت نمی‌کنم، دلیل نمی‌شود که همیشه پشت سر لیونل مسی حرکت کنم.

وی افزود: رقابت من با مسی در روزنامه‌ها است و ما با هم هیچ مشکلی نداریم، رئال مادرید در صدر جدول ایستاده و من نیز رضایت هم‌تیمی‌ها، مربیان و مقامات باشگاه را جلب کرده‌ام، این برای من یک پیروزی بزرگ است.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد