فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته هفدهم لیگ برتر/تساوی پرسپولیس٬شکست سنگین نفت وتساوی شهرداری

   
فوتبال روز: تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار نیم‌فصل اول در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد خوزستان متوقف شد و دایی با راه آهن سیزدهمین تساوی نیم فصل را کسب کرد.

 

پرسپولیس 1- فولاد 1 

 

داور: محسن ترکی
اخطار: علی کریمی و رضا نورمحمدی از پرسپولیس و رینالدو از فولاد
اخراج: دقیقه ۳۹ امید خورج از فولاد 
 

 

پرسپولیس:علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، علی کریمی، حسین بادامکی(۵۷- محمد نوری)، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی(۸۹- محمد منصوری)، مهرداد اولادی
سرمربی: محسن عاشوری

  فولاد خوزستان:علی سلیمی، امید خورج، عبدالله کرمی، مهرداد جماعتی، خیرالله ویسی آرا، امیر شرفی(۴۴- جابا موجیری)، میثم کریمی، بختیار رحمانی، حکیم نصاری(۶۴- رینالدو)، آرش افشین و رضا نوروزی(۶۱- امید خالدی)
سرمربی: مجید جلالی 

 


پرسپولیس بازی آخر نیم فصل را با درد تمام کرد؛ دردی در آخرین لحظه های  یک نیم فصل سرد و تاریک ... این تیم در شرایطی که امروز موقعیت های زیادی را از دست داد درنهایت در رده نهم جدول به خط پایان دور اول رسید.

امروز بازی با فولاد با حملات پرسپولیس آغاز شد  تا اینکه در دقیقه 40 جواد کاظمیان در یک حرکت عمقی در محوطه جریمه، مدافع حریف را مجبور به خطا کرد که  محسن ترکی، داور این بازی، با یک کارت قرمز امید خورج کاپیتان تیم فولاد را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که ضربه پنالتی سرخپوشان توسط مازیار زارع به اولین گل این مسابقه تبدیل شد.

نیمه دوم همانطور که پیش بینی می شد با برتری تیم پرسپولیس همراه بود و بازیکنان این تیم از مزیت تعداد بیشتر نفرات خود در میدان استفاده کرده و میانه میدان را از آن خود کردند.بهترین موقعیت این تیم در این دقایق را امیرحسین فشنگچی در حالیکه با دروازه بان تیم فولاد خوزستان تک به تک شده بود، از دست داد.این وضعیت تا دقیقه 89 ادامه داشت و در این دقیقه بازیکنان تیم فولاد خوزستان پشت محوطه جریمه تیم پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال این توپ با ضربه دقیق 'بختیار رحمانی' به گل تبدیل و بازی به تساوی کشانده شد.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان دو تیم به تناوب روی دروازه های یکدیگر صاحب موقعیت هایی شدند که بازیکنان از این فرصت های نصف و نیمه نتوانستند استفاده کرده و به گل برسند

دراین مسابقه  دقیقه 60 حسین بادامکی پشت محوطه جریمه فولاد مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به محمد نوری داد. غلامرضا رضایی نیز در دقیقه 88 از زمین مسابقه بیرون رفت و محمد منصوری جایگزین وی شد که طبق معمول همیشه این تعویضها بی نتیجه ماندو حتی به سود حریف عمل کرد...حالا همه در انتظار سرمربی جدید اند. یکی مثل مصطفی دنیزلی که بارها نامش در ورزشگاه شنیده شد.راستی این بازی فقط 1000 تماشاچی داشت! 

 


دقایق حساس:
دقیقه 12 یکی از بهترین موقعیت‌های فولاد در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان به دست آمد ولی توپ از زیر پای مهاجم تیم خوزستانی خارج شد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 47 حسین بادامکی می‌توانست دروازه فولاد را باز کند اما ضربه بغل پای او را دروازه‌بان فولاد مهار کرد.

دقیقه 48 مازیار زارع در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد اما ضربه محکم او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 56 امیرحسین فشنگچی چندین مدافع فولاد را جا گذاشت و در حالی که تنها دروازه‌بان حریف را پیش رو داشت توپ را به دست او کوبید و فرصت را از دست داد.

دقیقه 87 علی کریمی نتوانست از یک قدمی دروازه فولاد گل‌زنی کند چون مدافع این تیم با تکل به‌ موقع خود توپ را به کرنر فرستاده بود. 

 

شرح گلها :

1-0 (پرسپولیس ) :دقیقه 40 امید خورج بازیکن فولاد در محوطه جریمه خطایی را بر روی جواد کاظمیان انجام داد که در پی آن داور یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد و بازیکن فولاد نیز با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو و از زمین اخراج شد. مازیار زارع این پنالتی را به گل تبدیل کرد و قرمزپوشان را یک بر صفر پیش انداخت.

1-1 ( فولاد) :در حالی که پرسپولیسی ها خود را برای کسب سه امتیاز این دیدار آماده می کردند بختیار رحمانی در دقیقه 90 روی ارسال جابامجیری با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا پرسپولیسی ها پایان تلخی در نیم فصل پرشکست و ناکامی خود داشته باشند. 

 

اتفاق ویژه:لیدرهای باشگاه پرسپولیس در این دیدار تحت نظارت شدید نیروی انتظامی وارد ورزشگاه آزادی تهران شدند و تعدادی از آنها نیز اجازه حضور پیدا نکردند.لیدرهای باشگاه پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه آزادی، در گوشه ای زیر نظر ماموران نیروی انتظامی، فقط بازی را نگاه کردند 

  

سایر نتایج امروز: 

 

شهرداری تبریز صفر - داماش گیلان صفر 

 


نفت آبادان صفر - سایپا ۴ 

 گل: کریم انصاری‌فرد در دقایق  ۴۳ و ۶۷، میلاد غریبی در دقیقه ۹۰ و سجاد شهباززاده ۹۴

شاهین بوشهر صفر - راه آهن صفر

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد