فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی:مایلی کهن چرند زیاد می گوید/جنس تولیدی دایی بنجل نیست

  

فوتبال روز:سرمربی راه‌آهن تهران در مورد اظهارات مایلی‌کهن با بیان اینکه ایشان را باید فراموش کرد گفت: ایشان اگر جرات دارد نام من را به عنو ان پول‌پرست بیاورد.

 

علی دایی پس از تساوی مقابل شاهین بوشهر در ‌جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که از وی پرسید نظر شما در مورد صحبت‌های مایلی کهن که شما را پول‌پرست خطاب کرده بود، ‌اظهار داشت: از شما خواهش می‌کنم در تعطیلات لیگ ‌نمایشگاه مطبوعات ‌دائر کنید تا بعضی‌ها کاری نصیبشان شده و مشغول به کار شوند‌.کسانی که دوست دارند فقط در رسانه باشند وحرف بزنند!‌ 

 

وی افزود: اگر او جرات دارد نام من را بیاورد. من ‌قبلا رسما از وی شکایت کرده بودم، مردم دایی و ایشان را می‌شناسند. گذشته من مشخص است و گذشته آقایان هم مشخص است‌.اگر پول هم دارم به خاطر زحماتم بوده و در خارج پول در آورده ودر ایران سرمایه گذاری کرده ام. دایی ادامه داد: این آقا به 50 خانواری که در تولید من کار می‌کنند توهین کرده است. طرز لباس پوشیدن من و طرز لباس پوشیدن این آقا را ببینید. جنس تولیدی دایی بنجل نیست. همه علی دایی را می‌شناسند و گذشته او را می‌دانند.  

 

‌سرمربی راه آهن بیان کرد: دایی فقط خدا را دارد و از خدا قدرت می‌گیرد و باید این آقا را هم فراموش کرد چرا که هر از چندگاهی می‌آید و خودش را مطرح می‌کند.‌
دایی ‌تاکید کرد: از خدا می‌خواهم همه مریضان را شفا دهد و اول از همه خو‌دم و بعد دیگران را.
 وی در ارتباط با وضعیت پرسپولیس نیز با بیان اینکه این موضوع تکراری شده است، خاطر‌نشان کرد: کسانی که خط می‌‌دهند کسانی هستند که کنار گود نشسته‌اند من که تیم دارم و مشغول کار خودم هستم.‌ 

 


سرمربی راه آهن ‌در پاسخ به این سئوال که چرا پیشنهاد شاهین را رد کردی گفت: به دلیل مشکلات خاص کاری و خانوادگی که دارم نمی‌توانم خارج از تهران مربیگری کنم و اول فصل از سپاهان، ذ‌وب آهن، تراکتور‌سازی و شاهین پیشنهاد داشتم.
دایی در مورد مشاوران خود هم گفت: خوشبختانه دوستان‌ و مشاوران خوبی انتخاب کردم و به این دوستی افتخار می‌کنم.‌ 

 


وی در مورد بازی با شاهین بیان کرد: بازی جانداری بود اگر بچه‌ها کمی دقت می‌کردند می‌توانستیم برنده باشیم. دایی افزود: بازی کردن در بوشهر و در مقابل این هوادار سخت است اما شرایط ما ‌روز به روز بهتر می‌شود و از بازی‌های برگشت جبران می‌کنیم.
سرمربی راه آهن در مورد اخراج ستار از راه آهن گفت: من ایشان را اخراج نکردم ستار دوست و همبازی من بوده اما به خاطر مسائل خانوادگی علاقمند بود در شیراز بازی کند.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد