فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مصطفی دنیزلی: شاید هفته آینده به تهران سفر کنم

   
فوتبال روز:مصطفی دنیزلی' مربی فوتبال سرشناس ترکیه ای گفت: برای گفت و گو با مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران، شاید هفته آینده به تهران سفر کنم.

 

 'مصطفی دنیزلی'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آنکارا، در باره سفرش به تهران و گفت و گو با مسوولان باشگاه  پرسپولیس تهران داشت: این هفته به دلیل مشکلات کاری نمی توانم به تهران سفر کنم ولی این امکان وجود دارد که هفته آینده به تهران رفته و دیداری با مسوولان این باشگاه داشته باشم.
دنیزلی گفت: در این دیدار در باره مسایل مختلف گفت و گو خواهم کرد و امیدوارم، سفر نتیجه بخشی باشد. 

 

 این مربی اهل ترکیه با تایید گفت و گوهایش با 'محمد رویانیان' مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: من، دوستان بسیار خوبی در باشگاه پرسپولیس دارم که از جمله آنان رویانیان است و دیدار وی، همیشه مرا خرسند کرده است!  

 


مربی سابق تیم های پرسپولیس و پاس تهران در خصوص مسایل مطرح شده در این دیدار و امکان حضور وی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار، یک دیدار دوستانه بود و دو طرف مسایل مورد علاقه خود را مطرح کردند. وی از دوران حضورش در تیم پرسپولیس به خوبی یاد کرد و گفت: زمانی که به عنوان سرمربی، هدایت تیم پرسپولیس را برعهده داشتم، یکی از بهترین دوران زندگی من بود و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم.  

 


مربی اسبق تیم های پرسپولیس و پاس تهران، پیش از این عنوان کرده بود به دلیل بیماری پدر همسرش نمی تواند در فکر فعالیت در خارج از ترکیه باشد. این مربی ترکیه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر با مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران به توافق برسد، قراردادش با یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه که هم اکنون برای آن شبکه فعالیت می کند، چه خواهد شد؟ گفت: این مساله، موضوع مهمی نیست و امکان فسخ قرارداد وجود دارد ولی برای من، اکنون خانواده ام و سلامتی پدر همسرم مهم است.  

 


دنیزلی در پاسخ به این سوال که آیا مسایل مالی در دیدارش با مسوولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده است یا نه؟ گفت: مسایل مالی در دیدارهای گذشته ام با مسوولان این باشگاه مطرح نشده است و عمده مطالبی که در این دیدارها مطرح شد، مسایل خانوادگی من بود. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد