فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش ویژه :سکه های شرم در شیراز!

    
فوتبال روز:نایب رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از اقدام مسئولان باشگاه برق شیراز برای رشوه دادن به داور دیدار با تربیت یزد خبر داد و گفت: حاجی‌پور مساله را به سرعت گزارش کرده است و ما هم پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ایم.

 

حسین عسگری در گفتگو با ایسنا مساله را این گونه شرح داد: پیش از شروع دیدار افرادی از باشگاه برق شیراز دو سکه‌ طلا را در ساک داور قرار داده بودند تا به اصطلاح او را بخرند اما خوشبختانه آقای البرز حاجی پور همان پیش از شروع بازی مساله را به ما اطلاع داد و ما هم به او گفتیم که اصلا فکرش را درگیر مساله نکند و با خیال راحت وظیفه‌اش را انجام دهد. همچنین از او خواستیم که سکه مورد نظر را پس از بازی به ناظر داوری که آقای یزدانی از تهران بودند، تحویل دهد تا برای تکمیل پرونده‌ به کمیته داوران بیاورد. 

 

وی افزود: اکنون پرونده‌ این دیدار کامل شده است و ما آن را به همراه مدرک، در اختیار فدراسیون قرار داده‌ایم ، البته من فکر می‌کنم این مساله به دو بخش فدراسیون مربوط است. به عقیده من کمیته انضباطی و کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای باید به موازات یکدیگر این مساله را بررسی کنند.  

 


حال سئوال این است در این شرایط که هنوز وضعیت جدول مشخص نیست وصعود وسقوط تیم ها در گرو بازی های بسیاری است که باقی مانده چرا چنین رفتاری از برقی ها سر زده است؟ مگر این که بپذیریم این تیم پس از دو باخت مقابل شهرداری یاسوج و آلومینیوم بندرعباس، نمی خواسته سومین باخت پیاپی را آن هم در خانه تحمل کند.  

 


شاید این موضوع از سوی باشگاه برق تکذیب شود اما کسی که توانسته تا رختکن داورها برود بی تردید فردی معمولی یا تماشاگر نبوده است و مسئولیت ورود او را باید هیئت فوتبال استان بر عهده بگیرد. هیئتی که مسئولش آیت اللهی یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال است.
در این بین شفاف سازی عسگری هم در فوتبال ما که عادت به پوشاندن چنین مسائلی دارد در نوع خود جالب است.این موضوع شرم آور باید بررسی گردد ونتیجه آن صراحتا اعلام شود. 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد