فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهدوی کیا:نمی خواهم خاطره خوب بازیهایم را خراب کنم

 

فوتبال روز:مهدی مهدوی کیا بعد از حضور در تهران دیروز بعدازظهر در جلسه ای با امیر عابدینی شرکت کرد.

 

 کاپیتان سابق تیم ملی که از فحاشی چند هوادار بیرون از ورزشگاه عصبانی و شوکه است ، تصمیم خود را برای جدایی از داماش گرفته است و به هیچ وجه به این تیم بازنخواهد گشت.او می گوید: در پایان بازی نفت صدای اعتراضی شنیدم که فکر کنم دیگر ماندنم صلاح نیست چون من این تیم را خیلی دوست داشتم  و حتی به مرخصی نرفتم ... هرکس شخصیت خودش را دارد و من نمی توانم این مسائل را تحمل کنم. دوست ندارم جایی بازی کنم که تماشاچیان مرا دوست ندارند.حس کردم این رابطه خوب با تماشاچی ها دارد از بین می رود و دوست دارم این خاطرات  

خوب باقی بماند. 

 
 این البته تنها مشکل مهدوی کیا نیست و بخشی از مسائل او به تحصیل دخترش بازمی گردد که برایش بسیار مهم است و او باید برای رسیدگی به مدرسه دخترش باید در تهران باشد.
مهدوی کیا دیشب در پایان مصاحبه اش با برنامه 90 گفت:قبلا گفته بودم وقتی فوتبال را کنار می گذارم که همپچنان بتوانم بازی کنم . الان هم شرایط بدنی ام خوب است اما دوست ندارم نظر طرفداران درباره من تغییر کند. 

 


مهدوی کیا دیشب صحبت چندانی درباره پرسپولیس نکرد و گفت در حال سبک و سنگین کردن ایده خداحافظی از فوتبال است؛ اتفاقی که ابدا دوستش نداریم.
در عین حال امیرعابدینی می گوید: شاید بتوانم مهدی را متقاعد کنم در پرسپولیس به فوتبال ادامه دهد. او شایعه دلخوری مهدوی کیا از علی کریمی را هم که گفته می شود در تصمیم کیا بی تاثیر نبوده را رد کرد. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد