فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آقای گل لیگ ایرلند و مهاجم تیم ملی لیبی در پرسپولیس

 

فوتبال روز:مسولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم فوتبال خود در نیم فصل دوم آقای گل لیگ ایرلند را به تهران آورده اند تا با او قرارداد امضا کنند.

 

 ایمن زاید بازیکن 28 ساله دو رگه از پدر و مادری اهل لیبی و تونس در ایرلند متولد شده و فوتبال خود را در یک آکادمی در دوبلین شورع کرده است. او دو سال را در تیم جوانان لسترسیتی انگلیس بازی کرد و سپس دوباره به ایرلند بازگشت تا فوتبال حرفه ای خود را با برای واندرز شروع کند. 

 

 او در این تیم طی 4 فصل در 106 بازی 54 گل به ثمر رساند و سپس به تیم  دروگهد یونایتد پیوست و طی 3 فصل در این تیم 71 بازی 20 گل زد. 

 

 زاید سپس به اسپورتینگ فینگال پیوست و در 54 بازی 21 گل برای این تیم زد. این بازیکن دورگه در فصل گذشته برای تیم دری سیتی بازی کرد و با 22 گل آقای گل لیگ ایرلند شد و جایزه بهترین بازیکن سال را نیز به خود اختصاص داد. 

 

زاید برای تیم زیر 21 سال ایرلند بازی کرده، اما برای رده بزرگسالان تیم ملی لیبی را انتخاب کرد. او هفته قبل در بازی های کشورهای عربی در قطر دو بازی برای لیبی انجام داده و پس از حذف تیم ملی کشورش، مستقیماً راهی تهران شده است.
نکته جالب اینکه ایمن زاید نویسنده ورزشی هم هست و در سایت
لیگ ایرلند یک ستون هفتگی دارد
!
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد