فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی جمعه شب در تهران/ قرارداد 1،5 ساله با پرسپولیس

 

فوتبال روز:مصطفی دنیزلی برای مذاکره نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس جمعه شب وارد تهران خواهد شد.

 

 مسئولان باشگاه پرسپولیس از چندی پیش مذاکراتی را با مصطفی دنیزلی انجام دادند. این مذاکرات هفته گذشته با سفر رویانیان به ترکیه شکل جدی‌تری به خود گرفت و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت به تهران اعلام کرد دنیزلی تا پایان هفته جاری جواب نهایی را می‌دهد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دنیزلی جمعه‌ شب وارد تهران خواهد شد تا مذاکرات نهایی را با پرسپولیسی‌ها انجام دهد و قراردادش را امضا کند؛ قراردادی که گفته می‌شود 1،5 ساله است و این مربی تا پایان فصل آینده هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت. البته این احتمال هم وجود دارد که در صورتی که بلیت دنیزلی OK نشود وی دیرتر به تهران بیاید اگرچه احتمال آن ضعیف است.

آنچه که باعث شده مسئولان پرسپولیس تا پایان هفته صبر کنند قرارداد دنیزلی با یک شبکه تلویزیونی ترکیه است که بر اساس آن وی به تفسیر و تحلیل مسابقات لیگ ترکیه می‌پردازد. این مربی قرار است روز پنجشنبه به این شبکه برود و پس از آن به تهران بیاید. در صورتی که موضوع حضور دنیزلی تا پیش از این اعلام شود ممکن است مشکلاتی را برای وی به وجود آورد و به همین دلیل است که مسئولان پرسپولیس اعلام کردند دنیزلی تا پایان هفته جواب می‌دهد و حضور او را در مقطع کنونی رسانه‌ای نمی‌کنند.

در هر حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دنیزلی را باید سرمربی آینده سرخپوشان دانست چرا که وی فهرست بازیکنان این تیم را هم گرفته تا پیش از سفر به تهران در جریان همه چیز قرار داشته باشد. حتی گفته می‌شود وی لیست بازیکنان مورد نظرش برای جذب در نیم‌فصل را هم به باشگاه ارائه داده است. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد