فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرهاد نمی‌تواند جای دوحه «تیام» را به تهران بیاورد؟

 

فوتبال روز:فرهاد مجیدی به فتح‌ا...زاده تلفن می‌کند و از پیشنهاد قطری‌اش به او می‌گوید. جای تعجب دارد که مدیرعامل استقلال چطور در این باره فرهاد مجیدی را مورد سوال قرار نداده که آقای مجیدی تو که قصد داری برای قطر بازی کنی و دخترت را هم با خودت به آن کشور ببری، چرا او (تیام) را به تهران نمی‌آوری؟

 

در انتها مجیدی به فتح‌ا...زاده گفته در مورد مذاکراتم با تیم قطری قبل از هر کس او را در جریان می‌گذارد! واقعا چه لطفی! آن هم در حق فتح‌ا...زاده! جدا که فتح‌ا...زاده باید در این باره در جریان قرار گیرد! مشخص بود... از ابتدا هم مشخص بود که فرهاد مجیدی دخترش را بهانه قرار داده تا از تهران و استقلال جدا شده و راهی یک تیم متمول خارجی شود تا... وگرنه او که والدین و خانواده‌اش در تهران هستند، مگر نمی‌توانست تیامش را به اینجا بیاورد و سه، چهار ماه هم او را در این شهر نگه می‌داشت. 

 

 تفاوت دوحه قطر با تهران ایران چیست؟ او که می‌خواهد دخترش را از دوبی به یک کشور دیگر منتقل کند، بهتر نبود او را در تهران و کنار خانواده پدری‌اش می‌گذاشت؟
البته هنوز مذاکرات او با تیم قطری قطعی نشده است، اما با جلوتر رفتن این ماجرا تصاویر نامفهوم این جدایی معماگونه هم کم‌کم واضح‌تر می‌شود و متوجه می‌شویم که جدا شدن مجیدی از استقلال همه و همه به خاطر دوری از تیام نبوده است! 

 
جالب آنجاست که مجیدی برای بزرگتر جلوه دادن غم فراق از دخترش به حاجی گفته بود وقتی در زمین مسابقه قصد دارد به توپ ضربه بزند، چشمان تیام جلوی چشمانش می‌آیند و به همین خاطر تمرکزش را از دست می‌دهد. سوال اینجاست که آیا توپ‌های قطری تصویر چشمان تیام را برای او تداعی نمی‌کنند؟ یا تصاویر دیگری را برایش می‌سازند که مجیدی را برای لگد زدن به آنها ترغیب می‌کند؟! 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد