فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی کهن: دایی یادش رفته پولیورش را داخل شلوارش میکرد !!!

 

فوتبال روز:حمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران، در آخرین مصاحبه خود با سایت جهان نیوز به تندی حرف های تازه ای را به زبان آورده که خواندن آن را فقط برای این به شما توصیه می کنیم که باعث انبساط خاطر خواهد شد.

 

این جملات که خلاصه ای از مصاحبه کامل این مربی نه چندان موفق اما همیشه طلبکار فوتبال ایران است، ارزش خاصی ندارند و تاریخ انقضایشان گفت وگوی بعدی مایلی کهن است که خدا می داند که دوباره چه کسی را مورد هدف قرار می دهد. او در این گفت وگو انتقادات تندی به رویانیان علی دایی و... کرده که در ادامه حملاتش به چهره های شاخص فوتبال ایران است. مایلی کهن در ماه های گذشته علیه حسن روشن، اصغر شرفی، امیر قلعه نویی، محمود خوردبین، پرویز کماسی علی فتح الله زاده، افشین قطبی و... مصاحبه های مشابهی را انجام داده و البته علی دایی سیبل همیشگی گفت وگوهای تند اوست. او دایی را در این گفت وگوی جدید با عنوان (پول پرستی) خطاب می کند که لابد برای فرار از بار حقوقی این حملات است! 

 

این مصاحبه را از جایی بخوانید که او درباره عملکرد رویانیان در پرسپولیس صحبت می کند.


رویانیان به باقری گفته بود : خسته نباشی علی آقا!! 

گیریم که آقای کاشانی در پرسپولیس خوب عمل نکردکه البته از دید من ایشان بهترین مدیر پرسپولیس بعد از انقلاب بوده است، البته نه اینکه عیبی در کارش نبوده و ...خب اگر او خوب نبوده و کنارش گذاشته ایم آیا نباید یکی بهتر از او را بیاوریم؟آیا نباید فردی آگاهتر از او را بیاوریم؟آیا نباید فردی با دانش تر از او را بیاوریم؟ آقای رویانیان در جلسه ای سه ساعته با کریم باقری شرکت کرده و در آخر رو به ایشان گفته : خسته نباشید علی آقا!! اینها واقعیت دارد. 
آقای رویانیان که قبلا سه چهار تا شغل داشته، تخصصی هم که در فوتبال و ورزش نداشته، پس چرا به پرسپولیس آوردنش؟ 

آقای رویانیان شما چرا به پرسپولیس آمدی؟ حالا هم که آمدی باید سرت کلاه بگذارند.پرسپولیس مگر تیم کوچکی است؟ این تیم جزو پرطرفدارترین تیم های جهان است.آنوقت شما بعنوان مدیرعامل می روی ترکیه دنبال دنیزلی؟
 
رویانیان که به ترکیه رفت، احساس حقارت کردم 

آیا دنیزلی در بین مربیان درجه اول دنیا قرار دارد؟ درجه دوم چطور؟این مربی که التماس می کرد به ایران بیاید.در کل اروپا مشکلات اقتصادی بیداد می کند و در این شرایط دلال ها مربی ای که قیمتش نهایتا ۵۰۰ هزار دلار بود را بخاطر عدم آشنایی و شناخت آقای رویانیان با ۳،۴ میلیارد تومان به پرسپولیس فرستادند!آخر از جیب چه کسی؟کجای دنیا مدیر یک باشگاه بزرگ می رود به کشور دیگر و خواهش می کند فلان مربی به کشورش بیاید؟آن مربی هم کلاس می گذارد چون قطعا در ایران به او خبر داده اند که سایت باشگاه پرسپولیس نظرسنجی گذاشته و او در صدر قرار گرفته است . 

روزی که شنیدم مدیر تیم بزرگ مملکتم رفته ترکیه دنبال دنیزلی، واقعا تحقیر شدم. مدیر مملکتم رفته ساقدوش دنیزلی شده و ...

رویانیان ریخت وپاش می کند
این روزها هم با آوردن دنیزلی حسابی شلوغ بازی در آورده اند اما من یک سوال از آقایان داشتم.مگر آقای رویانیان نگفته بودند که تیم بد بسته شده است؟مگر این آقا از تیم بستن چیزی می داند؟پس چرا ابتدا لوکا بوناچیچ و بعد دنیزلی گفتند پرسپولیس نفرات خوبی داردو با همین نفرات می توان موفق شد؟مشکل اصلی پرسپولیس درسالهای بعد از انقلاب این بوده که این تیم هویت خود را از دست داده است.در مقطعی تعدادی افراد تحصیلکرده بودند که اجازه نمی دادندیکسری حرکات در تیم صورت بگیرد اما بعدا ... 

شما همین حالا شخصیت اصلی تیم را به آن برگردان و ببین آیا تیمی حریف پرسپولیس می شود؟ریخت و پاش های آقای رویانیان از بیت المال ممکن است برای زمان کوتاهی جواب دهد اما در بلند مدت حاصلی نخواهد داشت.ایشان بعد از باخت به استقلال به بازیکنان پاداش می دهد؛ حالا گیریم که پول اهرمی باشد و در کوتاه مدت اثر کند اما در بلند مدت اینطوری نیست. 

نام این مربی در کتاب گینس ثبت شده است! 

آقای «پول پرستی»، اخیرا گفته است مایلی کهن چرندیات زیاد می گوید و اگر جرات دارد اسم مرا ببرد.
اولا: باید بگویم دلیل عمده ای که این آقا را «پول پرستی» نامیده ام این است که ادعا می کند پرسپولیسی است اما در جاده اتوبوس تیم پرسپولیس را برای پول متوقف می کند و می گوید تا چکم پاس نشود با تیم به رشت نمی روم و ... 

ثانیا: شما به من بگویید پارسال چند مربی برکنار شدند و چند نفر آنها به جز این آقا علیه مدیران باشگاه سابق خود حرف زدند؟ 

مگر ارث پدری است؟مگر خود بنده پارسال در سایپا نبودم و جدا شدم؟ 

آقای پول پرستی گفته که من (مایلی کهن) در نمایشگاه مطبوعات صاحب تیم شدم اما نگفته که دیگران تابعیت غیر ایرانی می گیرند و سرمربی تیم ملی ایران می شوند و سپس به نیمکت بهترین تیم کشور می رسند.بیشترین خدمت را آقای کاشانی به این فرد کرد .

پارسال سه اردوی خارجی برای تیم ترتیب دادند که در تاریخ باشگاه بی سابقه بود،اول در دورتمند اردو زدند، بعد در ترکیه و سپس در دوبی، که همانجا برای شیث رضایی مشکل درست کردند و ...در اغلب سفرهای داخلی و خارجی برای تیم پرواز چارتر گرفتند و ... امسال هم که بخاطر نتایج نیم فصل، اسمش را در کتاب گینس ثبت کردند. 

تیم «پول پرستی» ۱۳ بازی مساوی کرده در حالیکه نفرات خوبی در اختیار دارد و در مقایسه با تیمی مثل نفت تهران ،چیزی کمتر ندارد. کعبی، کاظمی،عباسفرد، زارع و .. . اینها نفرات بدی هستند؛ ضمنا نفرات قبلی این تیم هم حفظ شده اند.

طوری حرف می زند که انگار «آلن دلون» است! 

دیگر در برابر آقای «پول پرستی» کوتاه نمی آیم.در گذشته اینطور نبود اما این فرد به من ، به خانواده ام و به امواتم توهین کرده است. این فرد مرا تهدید کرده است!این فرد از من شکایت کرده است!اخیرا هم که باردیگر تهدید کرده اگر مایلی کهن جرات دارد اسم مرا ببردو ....در گذشته می گفتم خب این فرد شاگردم بوده و بعنوان معلم کوتاه می آمدم اما اگر از حالا حتی یک کلمه درباره پرسپولیس حرف بزند من هزار کلمه حرف می زنم.این آقا اخیرا در مصاحبه ای گفته که بروید و نوع لباس پوشیدن مایلی کهن را ببینید اما به ایشان می گویم که برود برنامه نود چند سال قبل که دو هفته پیش هم پخش شد را تماشا کند؛ آن برنامه که پلیورش را داخل شلوارش کرده بود.بنده حداقل توانسته ام اندام خودم را در حد نرمال نگه دارم؛ این فرد ظاهرا فکر کرده که «آلن دلون»است! 

بعضی ها خیال می کنند چون سوار بنز و پورشه می شوند شخصیت پیدا می کنند، در حالیکه این ماشین ها فقط یک هفته به آدم شخصیت می دهند و وقتی حرف بزنی چهره و شخصیت واقعی ات رو می شود.بنده در سایپا بوده ام و ایشان هم در این باشگاه کار کرده، بروید بپرسید بنده با افراد این باشگاه چگونه برخورد می کردم و ایشان چکار می کرده و ...آقای پول پرستی باید بداند که اگر برای همه «دایی» است برای من «خاله» است.این آقا باید بداند که مایلی کهن هرچه هست ۳۰سال قبل از او وارد شهر شده است.
 
 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد