فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اف ‌سی توکیو به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت

 

فوتبال روز: تیم فوتبال اف‌سی توکیو ژاپن با قهرمانی در جام امپراطوری ژاپن به‌عنوان چهارمین نماینده این کشور به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

 

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال اف‌سی توکیو دیروز با پیروزی 4 بر 2 مقابل کیوتو سانگا و قهرمانی در جام امپراطوری ژاپن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2012 را کسب کرد.
گل‌های این دیدار را لوکاس در دقایق 43 و 66، کونو 16 و موریشیگه 36 برای کیوتو زدند و ناکایاما 14 و کوبو 71 گلزنان کیوتو بودند.
 
این رقابت‌های معتبر در ژاپن که تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای و لیگ‌های پایه در آن حضور داشتند، برای اولین بار شاهد رویارویی دو تیم از لیگ دسته دوم بود.
اف‌سی توکیو با قهرمانی در لیگ دسته دوم ژاپن به جام امپراطوری راه یافت، در حالی‌که کیوتو در مکان هفتم این مسابقات قرار گرفته بود.

اولین عنوان قهرمانی اف‌سی توکیو در جام امپراطوری باعث شد تا این تیم به کاشیوا ریسول، ناگویا گرامپوس و گامبا اوزاکا، دیگر نمایندگان ژاپن در این رقابت‌ها ملحق شود.

اف سی توکیو در گروه F لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم‌های بریسبین رور استرالیا، بیجینگ گوان چین و اولسان هیوندای کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

این تیم اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را 6 مارس (16 اسفند) در استرالیا مقابل بریسبین رور برگزار می‌کند.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد