فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جدایی باورنکردنی خطیبی از ماشین سازی

 

فوتبال روز: شاید عجیب و باورنکردنی به نظر بیاید اما تغییر محل برگزاری دیدارهای خانگی ماشین سازی و انتقال آن از ورزشگاه یادگار امام ( ره ) به ورزشگاه تختی تبریز، آنقدر از نظر رسول خطیبی اتفاق مهمی بود که تیم صدرنشینش را رها کند و از سمتش استعفا بدهد!

 

خطیبی در توضیح دلایل تصمیم عجیبش به رسانه های تبریزی گفته:« تغییر مکان بازی های خانگی ماشین سازی زمانی اتفاق افتاد که زمین چمن ورزشگاه تختی از کیفیت و شرایط مطلوبی برخوردار نبود و به همین دلیل قبل از رویارویی با تیم تربیت یزد مخالفت خود را با تغییر محل میزبانی مسابقاتمان اعلام کردم. ماشین سازی به گواه آمار در در اکثر بازی های خانگی نیم فصل اول که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار کرد، برنده بود اما جابجایی محل میزبانی باعث شد اولین شکست خانگی مان را متحمل شویم. به همین دلیل وقتی قرار شد بازی های خانگی ماشین سازی در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شود، ترجیح دادم تعهدی در قبال مسئولیت هدایت فنی این تیم نداشته باشم و از الان  برای ماشین سازی و برادران دبیری در راه صعود به لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم!» 

 

خطیبی در ادامه گفت:«خوشبختانه جایگاه فعلی ماشین سازی در صدر جدول رده بندی مسابقات تثبیت شده و تا زمان شروع نیم فصل دوم فرصت برای مدیریت فنی تیم در غیاب من وجود دارد. به همین دلیل معتقدم زمان کافی برای جایگزین کردن کادرفنی جدید وجود دارد و مشکلی برای ماشین سازی به وجود نخواهد آمد. ضمن آنکه فضای کار ما در ماشین سازی بر مبنای رفاقت و صداقت متقابل بود و در شرایط کاملا دوستانه جدایی رسمی ام را از این تیم اعلام می کنند . با این حال در هر مقطع و زمانی که مسئولان این باشگاه به من نیاز داشته باشند، هر کمکی از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد.» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد