فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خبری عجیب اما رسمی و واقعی/ بیلسا جانشین گواردیولا می‌شود

 

فوتبال روز: مدیرعامل باشگاه بارسلونا با صراحت مقابل جمع کثیری از خبرنگاران گفت: گزینه جانشین گواردیولا در آینده کسی نیست جز بیلسا.

 

به نقل از آس اسپانیا، مارسلو بیلسا سرمربی کنونی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو که سابقه مربی‌گری در چند باشگاه آرژانتینی و آمریکایی همچنین اسپانیول و تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی را در کارنامه خود یدک می‌کشد با الساندرو روسل مذاکره داشته و حتی وکیل خود را در هفته گذشته دو بار به دفتر روسل فرستاده است.
روسل معتقد است که در سال ۲۰۱۳ بهترین گزینه برای جانشینی گواردیولا مارسلو بیلسا است و تا آن موقع نباید گواردیولا را از دست بدهد. 


مدیرعامل باشگاه بارسلونا بر این باور است که بارسلونا حتی اگر امسال هم با گواردیولا به همه قهرمانی‌ها دست پیدا کند نیاز به تغییر کادر فنی و تیم مربی‌گری خود دارد.
سیاست باشگاه بارسلونا پیش از این نیز بر همین منوال بوده و فرانک ریکارد در روزگاری که موفقیت‌های چشمگیری را با تیمش تجربه می‌کرد جای خود را به گواردیولا مربی نه چندان شناخته شده و قابل اطمینان کاتالونیایی داد.
 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد