فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکایت پرسپولیس ودایی از مایلی کهن / استاد تیتر یک شد!

 

فوتبال روز: باشگاه پرسپولیس به خاطر مصاحبه تند محمد مایلی‌کهن علیه قائم مقام این باشگاه و دیگر مدیران پرسپولیس از وی به مراجع قضایی شکایت کرد.

 

در عین حال وکیل علی دایی ، عسگری پیش بین به دنبال تازه ترین اظهارات و بیانیه محمد مایلی کهن و اظهاراتش درباره علی دایی در گفت و گو با قانون اظهار کرد: « متن شکایت علی دایی از محمدمایلی‌کهن آماده شده و فردا سه شنبه آن را تحویل دادسرای فرهنگ و رسانه می‌دهیم چراکه اظهارات او در رسانه ها و سایت های خبری مطرح شده است. البته بنای علی دایی بر این بود که با توجه به اثبات کذب بودن صحبت های گذشته این فرد دیگر از او شکایت نکند اما تازه ترین اظهارات مایلی کهن حاوی توهین و هنک حرمت نسبت به دایی بوده‌است.» 

 

وی ادامه داد:«علی دایی هیچ مشکلی با نقدهای فنی مایلی کهن حتی اگر از روی کینه توزی و دشمنی باشد ندارد اما اکنون که کار به ادبیات سطح پایین و توهین کشیده‌است دیگر ناچار به انجام این اقدام هستیم.» 

 

وکیل علی دایی همچنین تصریح کرد:«بعید می دانم که این بار در صورت محکومیت مایلی کهن و رسیدن به مرحله اجرای حکم موضوع با عذرخواهی برطرف‌شود و علی دایی تا اجرایی شدن حکم صادره خواهد ایستاد.» 

 

به نظر می رسد همه این چیزها همانی است که مایلی کهن می خواست؛ مردی که هرگز از دادگاه و شکایت ابایی نداشته است . او از دیروز دوباره تیتر اول مطبوعات است و این سهم کوچکی نیست... به خصوص که شما محمد مایلی کهن باشید! 

 

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد