فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باشگاه رئال مادرید مراسم توپ طلای فیفا را تحریم کرد

 
فوتبال روز: باشگاه رئال مادرید به بهانه فاصله زمانی کوتاه تا بازی برگشت مقابل مالاگا در جام پادشاهی مراسم توپ طلای فیفا را به طور کامل تحریم کرد.

 

 به نقل از آس اسپانیا، از باشگاه رئال مادرید اسپانیا خوزه مورینیو، کریستیانو رونالدو ( جزو ۳ نامزد اصلی توپ طلای سال فیفا)، ایکر کاسیاس، ژابی آلونسو و سرخیو راموس به صورت رسمی از چند ماه پیش از این به مراسم فیفا در شهر زوریخ دعوت شده‌اند اما رئال مادرید با توجه به این که مراسم زوریخ یک روز قبل از بازی برگشت مقابل مالاگا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا است اعلام کرده که هیچ‌کس از این باشگاه در مراسم توپ طلای فیفا شرکت نخواهد کرد.

انتشار این بیانیه دلخوری مقامات فیفا را در پی داشته و تلاش برای تغییر نظر مقامات باشگاه رئال مادرید ادامه دارد، از طرفی فیفا بر این باور است که میهمانان دعوت شده جدا از عرف رایج و مسائل اخلاقی برای حضور در این مراسم بزرگ حق بهانه‌تراشی ندارند و در این میان نوعی اجبار وجود دارد.
عدم حضور رونالدو در کنار مسی و ژاوی می‌تواند خشم حامیان مالی غول‌‌پیکر فیفا را نیز برانگیزد.
نهم ژانویه ( دوشنبه هفته آینده) مراسم توپ طلای فیفا با حضور بزرگان جهان فوتبال در شهر زوریخ سوئیس برگزار می‌شود و غیبت نامدارانی چون مورینیو، کاسیاس، راموس، آلونسو و رونالدو از دید فیفا قابل تحمل نیست.
کاسیاس، راموس و آلونسو در تیم یازده نفره منتخب سال فیفا حضور دارند و قرار بر این است تا هر یازده بازیکن دعوت شده به این منظور روی صحنه آمده و مقابل دوربین عکاسان آرایش یک تیم کامل را به خود بگیرند.
از طرفی رضایت رسمی رونالدو به غیبت در این مراسم نشان می‌دهد که وی از انتخاب نشدن خود اطمینان کامل دارد و می‌داند که مسی یا ژاوی توپ طلای سال را تصاحب خواهند کرد.
همین فشردگی در جام پادشاهی برای باشگاه بارسلونا در بازی برگشت مقابل اوساسونا وجود دارد اما هیچ واکنش مشابهی از آبی و اناری‌ها مشاهده نشده است.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد