فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

در برنامه نود چه گذشت؟/حکم جلب بازیکن پیشین پرسپولیس صادر شد

 

فوتبال روز: در برنامه دوشنبه شب نود همچون هفته گذشته موضوع دلالی در فوتبال ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

برنامه نود شب گذشته همچون هفته گذشته با محوریت ناپاکی و دلالی در فوتبال روی آنتن رفت. در این برنامه حجت‌الاسلام علیرضا علیپور دبیر ستاد تخلفات لیگ حرفه‌ای حضور یافت و در خصوص برخی ابهامات توضیحاتی را مطرح کرد.

در ابتدای برنامه فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط آمد و در خصوص جاسم کرار گفت: با بازیکنان در مورد کرار صحبت کردم اما احساس کردم او دیگر نمی‌تواند با ما ادامه دهد و بسیار عصبی است. او مشکل خانوادگی دارد. در همین خصوص با منتظری، رحمتی و تیموریان صبحت کردم ضمن آنکه با جباری تماس گرفتم و او گفت مشکلی با کرار ندارم به شرطی این که به تیم کمک کند. ما هم اجازه می‌دهیم کرار به هر تیمی که دوست داشت برود.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص شایعاتی که پیرامون رفتن فرهاد مجیدی شنیده می‌شود گفت: یک عده گفتند او با من مشکل دارد و یک عده گفتند مجیدی با معاونان باشگاه دچار مشکل شده است. حتی به مجیدی گفتیم اگر با معاونین باشگاه مشکل داری آنها حاضر هستند استعفا بدهند تا تو برگردی اما او چنین مسئله‌ای را رد کرد.

برنامه مربوط به دلالی با اظهارات بازیکنان پیشین شهرداری بندرعباس کلید خورد که این افراد در صحبت‌های خود اشاره کردند قرارداد آنها و باشگاه توسط یک شخص خاص منعقد شده و پول‌های دریافتی اول به حساب آن شخص واریز می‌شود.
در ادامه بازیکنانی نظیر رامین محرم‌نژاد و امیر هوشنگ سعادتی صحبت‌هایی را علیه خشایار محسنی مطرح کردند.

همچنین هادی مهدوی‌کیا صحبت‌های تکان دهنده‌ای انجام داد و گفت: یک روز من را به خانه یکی از دلالان بردند و تا وارد شدم دیدم یک کمک‌داور بین‌المللی و معروف ما در آنجا وجود دارد حتی جالب اینجا بود که او پذیرایی از میهمانان را داشت.

حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در بخشی صحبت‌هایش با اشاره به اینکه حکم حلب حمید روزبهانی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس صادر شده گفت: پرونده ایشان را پیگیری کرده‌ایم و همین امروز ( روز دوشنبه) موفق به دریافت حکم جلب سیار او شده‌ایم و مهر این حکم هنوز خشک نشده است. این تصمیمی است که قانون گرفته و ایشان هر جایی که باشند بازداشت می‌شوند.

وی همچنین از بررسی پرونده‌های دیگری که علیه خشایار محسنی باز شده خبر داد و گفت: پرونده خشایار محسنی در باشگاه استیل‌آذین و چند مورد دیگر را در زوایای مختلف باز کرده‌ایم و در حال بررسی هستیم. هیچ رابطه دوستانه‌ای با خشایار محسنی ندارم و با هیچ فردی تعارف نمی‌کنم و مطمئن باشید پرونده این شخص را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در خصوص اینکه آیا بررسی این پرونده‌ها فایده‌ای دارد یا خیر گفت: تمام پرونده‌ها به دست نهادهای نظارتی رسیده و ما نیز پرونده‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌‌ایم و به زودی آنها را در اختیار مقامات قضایی می‌دهیم تا برخورد کند. ضمن آنکه در مورد پرونده یونگ با باشگاه استیل‌آذین اسمی جدیدی به نام سینا به میان آمده که رمزگشای این پرونده است و تا روز شنبه آن پرونده را نهایی می‌کنیم.

علیپور همچنین از کسانی که پولی را به دلال‌ها پرداخت کرده‌اند گفت: آنها باید چک و یا شاهد داشته باشند تا بتوانیم پرونده‌های آنان را بررسی کنیم. ما 30 نفر کارگزار رسمی نقل و انتقالات داریم و در مقطعی مجبور شدیم همه آنها را تعلیق کنیم تا قراردادشان را که با افراد ناشناس بسته‌اند لغو کنند. می‌توانید در مورد دلالی این‌گونه مسائل از جواد نکونام سوالاتی را بپرسید که او هم درد دل‌های زیادی دارد.

هادی مهدوی‌کیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: نکته مهمی که در مسابقات لیگ دسته اول رخ می‌داد دوپینگ بازیکنان بود آنها به راحتی از مواد نیروزا استفاده می‌کردند و برایم جالب بود که حتی به سلامتی خود هم فکر نمی‌کردند. جالب اینجا بود که وقتی با آنها صحبت می‌کردم می‌گفتند اگر دوپینگ نکنیم تیم‌مان ضعیف می‌شود و مقابل حریف که آنها هم دوپینگی هستند کم می‌آوریم.

در ادامه برنامه اشخاص مختلف و البته ناشناس صحبت‌هایی را مطرح کردند که چه کسانی از آنها پول گرفته‌اند. همچنین دو تن از دلالان معروف فوتبال به نام‌‌های (غ.گ) و (ح.م) در برنامه صحبت‌هایی را انجام دادند که چگونه بازیکنان در سال‌های گذشته به تیم های خود خیانت کرده یا به وسیله واسطه‌ها سر از تیم‌های دیگر درآورده‌اند و پول‌های کلان به جیب زده‌اند. 

نظرسنجی برنامه نود به بهترین گل نیم فصل اختصاص داشت که در پایان گل حسین بادامکی به ملوان با 48 درصد به عنوان بهترین گل نیم‌فصل انتخاب شد  پس از او گل جباری به شاهین بوشهر با 28 درصد در رده دوم قرار گرفت.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد