فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه

 مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز  

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه به شرح زیر است:

*پیروزی
مهدوی کیا : انتظار استقبال با شکوه هامبورگی ها را نداشتم
احمد ، عیدی غدیر بود
تقدیر و تشکر هیات مدیره از پیروانی
باقری : می خواهند برای من و دایی حاشیه بسازند
وسواس پیروانی برای انتخاب دو مربی خارجی و ایرانی
*هدف
درو سر اکوادور بگردیم
عابدزاده : فدراسیون خواهش نکند نمی آیم
حمید عسگری به عشق دایی در آزادی می خواند
بذرپاش: مایلی کهن و دایی را آشتی می دهم
*ابرار ورزشی
فردا ؛ منتخب استقلال وپرسپولیس – منتخب لیگ برتر
رقبای قدیم ، رفقای جدید
شکست اوساسونا با حضور نکونام و شجاعی
میرباقری: اگر اول فصل به استقلال می رفتم برهانی باید در لیگ یک بازی می کرد
منیعی: شاید شوخی شوخی با نیکبخت دعوا کنم
حجازی : مگر تیمی هم مانده من هدایت آن را بر عهده بگیرم
*خبر ورزشی
دایی : پول نرسد ،سکوتم را می شکنم
قله نویی: وقتی قول قهرمانی دادم همه خندیدند
روته مولر : نمی خواهم تلفنی قرارداد ببندم
هدایتی : نگفتم آخر فصل از پرسپولیس می روم
مصطفوی : قطبی خودش رفت وگرنه من را دار می زدید
سایه تیم ملی مقابل اکوادور
*ایران ورزشی
بارسلونای وطنی با هدایت قله نویی – پیروانی
پیروانی دستیارم را پنج شنبه در تمرین ببینید
محمد خاکپور: فقط میخواهم سرمربی باشم
عنایت : نمره مظفری زاده از تمام داوران بهتر بود
*۹۰
ژلکومیاچ در یک قدمی پرسپولیس
حجازی : برترین فدراسیون فوتبال آسیا ؟ نوه من هم به این خبر می خندد
زندی : کاش نیکبخت بود تا با هم رقابت می کردیم
دایی : من نگفتم خبرنگاران به اسپانیا نیایند
خاکپور : قطبی اطلاعات ایران را به آمریکا می داد
گلزار قرارداد من مثل قرارداد قطبی نیست
*جهان فوتبال
قله نویی: عنایتی ما را سر کار گذاشت و رفت
اولتیماتوم سرمربی استقلال: حق مصاحبه علیه بازیکنان جدید را ندارید
آقای حجازی بخند ، اما تمسخر نکن
نژاد فلاح: موضوع قرارداد قطبی آنقدر مهم نیست که علی آبادی به مجلس برود. 

                             برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد