فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

یاوری: جای قلعه‌نویی و پیروانی بودم تیم را بیرون می‌کشیدم.

دنیای فوتبال: سرمربی تیم منتخب لیگ گفت: اگر جای امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی بودم به دلیل ناسزاگویی تماشاگران، تیم را از میدان بیرون می‌کشیدم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود یاوری پس از شکست 4 بر 2 تیمش برابر تیم سرخابی در جمع خبرنگاران گفت: این یک مسابقه نمادین بود.حرکت سازمان لیگ بسیار باارزش بود. تماشاگران گل های زیادی دیدند و از تماشای مسابقه لذت بردند.
وی افزود: اتحاد بازیکنان حریف بهتر از بازیکنان ما بود. این موضوع با توجه به اینکه بازیکنان ما از سراسر ایران انتخاب شده بودند امری طبیعی به نظر می‌رسید.
یاوری در مورد ناسزاگویی تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر اظهار داشت: زمانی که مدیران دو باشگاه و مسئولان کلان فوتبال چنین حرکت ارزنده‌ای را ترتیب می‌دهند بهتر است تماشاچیان نیز با یکدیگر هماهنگ باشند و حرمت‌ها را نگه دارند. باید لیدرهای تماشاگران نیز آدم‌های فرهنگی باشد.
وی تاکید کرد: اتفاقی که امروز روی سکوها افتاد برای فوتبال ما بد است. به خصوص اینکه این مسابقه از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز پخش می‌شد.
یاوری تصریح کرد: به امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی گفتم ؛اگر جای آنها بودم و می‌دیدم که تماشاچیان دو تیم علیه یکدیگر شعار می‌دهند تیم را از میدان بیرون می‌کشیدم، زیرا این مسئله زیبنده فوتبال ما نیست.  

                               برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد