فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بخشنامه‌ فدراسیون فوتبال باسک در مورد لغو اردوی ایران


دنیای فوتبال: وب سایت رسمی فدراسیون باسک در بخشنامه‌ای رسمی، علت لغو اردوی ایران در بیلبائو را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این بخشنامه آمده که طبق هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون اسپانیا، قرار بود تیمی تحت عنوان ائوسکادی اریا که نماینده ملی منطقه باسک است با تیم ایران، طبق روال هر سال و در روز دوستی ملت‌ها، بازی کند.
اصرار فدراسیون اسپانیا بر حذف کلمه ملی و تاکید آنها بر منتخب بودن این تیم، باعث برانگیخته شدن خشم بسیاری از بازیکنان شد. یکی از این بازیکنان، اچه‌بریا کاپیتان اتلتیک بیلبائو است که سخنان او برای هیئت مدیره و اعضای فدراسیون مورد استناد است.
این دیدار با فیفا، یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا هماهنگ شده بود و مسئول لغو آن، فدراسیون فوتبال باسک نیست.
در ادامه این بخشنامه به بازی‌هایی که ائوسکاری با تیم‌های ملی از قبیل کامرون، ولز، صربستان، آرژانتین، ایرلند و تیم ملی کاتالونیا داشته، ‌اشاره شده و به این بهانه بر این مطلب تاکید کردند که فدراسیون اسپانیا قوانین فیفا را زیر پا گذاشته و اجازه برگزاری این مسابقه را نداده است.
به نظر می‌رسد، مقصر واقعی افرادی هستند که سیاست را در پیکره فوتبال اسپانیا تزریق می‌کنند. دو طرف باسک و اسپانیا می‌کوشند برای نپرداختن غرامت به ایران یکدیگر را متهم جلوه دهند. 
                             برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد