فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروزشنبه ۳۰ آذر ماه

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز 

دنیای فوتبال:مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروزشنبه ۳۰ آذر ماه به شرح زیر می باشد :

*ابرار ورزشی
پیروانی :داد زدن سر بازیکن نشانه بزرگی مربی نیست
یاوری: اگر به جای قلعه نویی و پیروانی بودم تیم را بیرون می کشیدم
میان ۴ تیم سوم شدیم
دیوار چین کوتاه بود،"قد"اکوادور بلند
عنایتی :همه منتظر معجزه من در استقلال هستند
*هدف
سومین تنها تفحه تورنمنت عمان
دست بسته چین مقابل دست چین لیگ
قهرمان جهان دو ماه دیگر در تهران
برزیل مفتی با ایران بازی می کند
هدایتی هم کناره گیری کرد
تامصطفوی هست برای پرسپولیس خرج نمی کنم
هاشمیان در تهران : من اخراج نشده ام
*جهان فوتبال
اکبر پور :کریمی به من پاس نمی داد!
نیکبخت: شعارها علیه من برنامه ریزی شده بود
تیم ملی در تورنمنت عمان سوم شد
چین حریف همیشه مغلوب ایران
فریاد های قلعه نویی در دفتر واعظ
به استقلا ل آمدید که پول بیاورید
هدایتی به مصطفوی :دیگر نمی توانم با تو کار کنم
*نود
پروین :اجازه اکران فیلم سلطان را نمی دهم
شاهرودی :دایی فحش داد من هم زدمش!
یاوری :قلعه نویی و پیروانی باید جواب امانت هواداران را می دادند
هاشمیان :سرمربی بوخوم نمی تواند مرا اخراج کند
*ایران ورزشی
بازگشت دایی فرهاد به اصفهان
سفر به اسپانیا در هاله ای از ابهام
بازیکنان ایرانی ضعیف ترین های لیگ امارات
پیروانی :نه میاچ دستیارم می شود،نه گده
*پیروزی
هدایتی از پرسپولیس کناره گیری کرد
فدراسیون فوتبال : غرامت می گیریم
خلیلی : این بار با مدرک و سند مصدوم می شوم!
مصطفوی : هدایتی مشکلات را بگویید
منتظر نظر علی آبادی هستم
جدایی هدایتی مورد تایید هیات مدیره نیست
فرخزادی : هدایتی استعفا نکرده است
*خبر ورزشی
مصطفوی: مجبور بودم از قطبی حمایت کنم
دو گل به چین زدیم تا چهارم نشویم
مجیدی در آستانه جدایی از استقلال
کاظمی با سپاهان قرارداد بست و به امارات رفت
اردو پر حرف و حدیث تیم ملی به اسپانیا لغو شد
*گل
قلعه نویی: تماشا گران استقلال در فحاشی شرکت نداشتند!
لیگ برتر حریف بارسلونا نشد!
دستیار ایویچ پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد
آدریانئو در راه استقلال
*البرز ورزشی
نزدیک بود جلالی جانشین دایی شود
سرانجام مخالفت با پیروانی
هدایتی قهر کرد و استعفا داد
عابد زاده :نمی دانم چرا هیچ شعار را نمی شنوم
سوغات دایی از عمان
مقام سومی +یک تیم ملی جدید 

                              برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد